Ja ... Men her har de ingen grunn og har bhg og lege som støtteJa, de må jo følge opp.
Jeg er heller ikke så glad i bv. De gjør mye rart..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ... Men her har de ingen grunn og har bhg og lege som støtteJa, de må jo følge opp.
BraJa ... Men her har de ingen grunn og har bhg og lege som støtte![]()
God nattGod natthuff hvorfor må noen serier ha så trist slutt ...
O hoi, det er bra 1.9 er. Startskuddet mitt for juleforberedelsene, jeg må kjøpe inn gaveneHurra for september, 3 mnd til første kalendergave åpnes
Her var den i august.Hvilken sommer?
For babyens del, ikke noe poeng. I alle fall ikke on den er eldst, småsøsken har glede av det tidligere, men neppe så tidlig.gisp, er det for tidlig å lage pakkekalender til en baby på 4-5mnd?
2014-sommeren var helt magisk! Kan gjerne ta reprise hvert år jegFår håpe på en sommer ala 2014, for den var virkelig fantastisk![]()
Den sola i så i forrige uke, samt i slutten juniHvilken sommer?
Ikke hvis du f.eks har singsangkortgisp, er det for tidlig å lage pakkekalender til en baby på 4-5mnd?
Her også! Bare å oppdatere ungenes uteklær i bhg og skole fremover ser det ut til...I morgen er det meldt regn her.
Ettprdsinnlegg er ikke lov , om du ikke vet detNatta![]()
Hurra flere som er i gangO hoi, det er bra 1.9 er. Startskuddet mitt for juleforberedelsene, jeg må kjøpe inn gavene![]()
Å de gjør mye bra ogsåJa, de må jo følge opp.
Må nok gjøre det ja dessverreHer også! Bare å oppdatere ungenes uteklær i bhg og skole fremover ser det ut til...
Huff, husker det når du sier det. Men var så trøtt selv da det ble skrevet at det gikk på automatikken.Ettprdsinnlegg er ikke lov , om du ikke vet det![]()
Koselig at du henger deg påHiver meg på jeg også - elsker jo å skravle og når jeg først starter er det ikke sikkert dere klarer å stoppe meg. Er Bergenser - hoho.
PS: Ang. været i sommer så synes jeg det var helt topp, greit å ikke være høygravid i 30 grader![]()
Koselig å ha deg tilbake, KenguHurra for september, 3 mnd til første kalendergave åpnes