Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godt. Hadde en slik nabo der vi bodde før. Må jo ta litt hensyn da.Æsj... Nabon hadde fest i natt igjen. De så tydeligvis boksekamp, og følte behov for å BRØLE heiarop... Gav seg i 3 tida da. Vi ble enige om at neste gang vurderer vi å ringe politiet... Føles veldig kjipt og lite hipt, men nå er vi keen på nattesøvn igjen!
Æsj... Nabon hadde fest i natt igjen. De så tydeligvis boksekamp, og følte behov for å BRØLE heiarop... Gav seg i 3 tida da. Vi ble enige om at neste gang vurderer vi å ringe politiet... Føles veldig kjipt og lite hipt, men nå er vi keen på nattesøvn igjen!
Våknet av at jeg hadde veldig vondt i magen :/ ikke menssmerte aktige eller stikkinger. Sitter mer midt i magen, rundt navelen og opp. Føler meg nesten kvalm
....og jodda fortsatt migrene i dag!
det kan også være uvi
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skjønner jeg godt. Hadde en slik nabo der vi bodde før. Må jo ta litt hensyn da.
Ingen andre naboer som reagerer??
Kvalm i dag jeg... Blir gal av dette her..
Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen![]()
har du prøvd og si i fra til dem? du kan legge en lapp i postkassa dems
Kjenner han ikke, og det er ikke engang i samme bygg som vi bor... Men har vurdert å henge en lapp i oppgangen dems evt... Uff, føler meg så gammel og prippen. Er jo i utgangspunktet en festglad person selv..![]()
Ja, hadde vært greit å samle alle trådeneNoen som har lyst og lage en tråd om de viktigste trådene vi har?![]()
Er jo ikke prippen selv om man synes andre bråker for mye. Når man bor i blokk burde man respektere andre. Man bor tett, og veldig mange skal feks på jobb i ukedagene. Da er det ikke akkurat særlig snilt eller langtenkt å ha fest flere ganger i ukedagene. Det er en grunn til at man skal være stille etter et viss klokkeslett (feks 23.00)Kjenner han ikke, og det er ikke engang i samme bygg som vi bor... Men har vurdert å henge en lapp i oppgangen dems evt... Uff, føler meg så gammel og prippen. Er jo i utgangspunktet en festglad person selv..![]()
Det hørtes fantastisk herlig utFor en deilig helg, vi dro på hytta i helga og det har vært fantastisk vær tom.badet. Mannen laget god middag både fredag og lørdag.
Jeg har storsett ligget i skyggen med en bok.
Da vi kom hjem tok jeg en lang dusj, hårkur, skrubb og ansiktsmaske. Deilig deilig!
Håper uka blir bra uten for mye vondter!
Kanskje det? Jeg aner ikke.. Har brukt vanlige truser under de andre svangerskapene jegnå skal jeg stille et litt teit spørsmålmen fins det gravid truser, fordi jeg har nesten ikke noe undertøy som passer lenger
![]()
nå skal jeg stille et litt teit spørsmålmen fins det gravid truser, fordi jeg har nesten ikke noe undertøy som passer lenger
![]()