Skravletråd September:D

Æsj... Nabon hadde fest i natt igjen. De så tydeligvis boksekamp, og følte behov for å BRØLE heiarop... Gav seg i 3 tida da. Vi ble enige om at neste gang vurderer vi å ringe politiet... Føles veldig kjipt og lite hipt, men nå er vi keen på nattesøvn igjen!

Æsj... Nabon hadde fest i natt igjen. De så tydeligvis boksekamp, og følte behov for å BRØLE heiarop... Gav seg i 3 tida da. Vi ble enige om at neste gang vurderer vi å ringe politiet... Føles veldig kjipt og lite hipt, men nå er vi keen på nattesøvn igjen!
Skjønner jeg godt. Hadde en slik nabo der vi bodde før. Må jo ta litt hensyn da.

Ingen andre naboer som reagerer??

Kvalm i dag jeg... Blir gal av dette her..

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

har du prøvd og si i fra til dem? du kan legge en lapp i postkassa dems

det kan også være uvi

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det er det her: "Magesmerter, hodepine og nesetetthet

- De vanligste plagene i svangerskapet er uspesifikke smerter i magen, gjerne rett overfor lysken. Noen får også smerter midt i eller øverst oppe i magen. Årsaken til smertene kan være dragning av livmorbåndene som holder livmoren fast eller at musklene i bukveggen strekkes. Disse plagene er helt ufarlige. Mange klager også over hodepine – som også kan skyldes muskelsmerter."

Har så lyst å lage boller her jeg sitter, men har selvfølgelig ikke smør! Hvordan blir smaken om man bytter det ut med olje?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skjønner jeg godt. Hadde en slik nabo der vi bodde før. Må jo ta litt hensyn da.

Ingen andre naboer som reagerer??

Kvalm i dag jeg... Blir gal av dette her..

Vi kjenner egentlig ikke de andre i blokka. Stort sett eldre par som har bytta ut hus og hage med pensjonisttilværelsen i leilighet. Men traff tilfeldig ei dame i heisa for noen uker tilbake siden, som lurte på om vi hørte bråket. Så det er iallefall flere som blir plaget av det. En fest i ny og ne skulle jeg takla, men 2-3 ganger i uka (også på hverdager) begynner å gå meg på nervene nå!!

Kvalm her også. Mitt beste tips er litt juice blander med farris. Demper der verste for meg iallefall :)

har du prøvd og si i fra til dem? du kan legge en lapp i postkassa dems

Kjenner han ikke, og det er ikke engang i samme bygg som vi bor... Men har vurdert å henge en lapp i oppgangen dems evt... Uff, føler meg så gammel og prippen. Er jo i utgangspunktet en festglad person selv..:p

Kjenner han ikke, og det er ikke engang i samme bygg som vi bor... Men har vurdert å henge en lapp i oppgangen dems evt... Uff, føler meg så gammel og prippen. Er jo i utgangspunktet en festglad person selv..:p

jeg og ei venninne bodde i en leilighetsammen , og da festa vi hver dag, og siden ingen klaga så skrudde vi bare opp musikken;) hadde noen sagt til oss at vi bråka, så hadde vi skrudd ned:P

jeg er 19år og veldig glad i og feste, men hadde naboen bråka hele helga, hver helg, så hadde jeg sagt i fra;) så ikke føl deg prippen:)

Er jo ikke prippen selv om man synes andre bråker for mye. Når man bor i blokk burde man respektere andre. Man bor tett, og veldig mange skal feks på jobb i ukedagene. Da er det ikke akkurat særlig snilt eller langtenkt å ha fest flere ganger i ukedagene. Det er en grunn til at man skal være stille etter et viss klokkeslett (feks 23.00) :-) selvfølgelig må alle få lov å ta en fest i blant, men da kan man jo feks henge opp et "nabovarsel" på forhånd :-)

For en deilig helg, vi dro på hytta i helga og det har vært fantastisk vær tom.badet. Mannen laget god middag både fredag og lørdag.

Jeg har storsett ligget i skyggen med en bok.

Da vi kom hjem tok jeg en lang dusj, hårkur, skrubb og ansiktsmaske. Deilig deilig!

Håper uka blir bra uten for mye vondter!

For en deilig helg, vi dro på hytta i helga og det har vært fantastisk vær tom.badet. Mannen laget god middag både fredag og lørdag.

Jeg har storsett ligget i skyggen med en bok.

Da vi kom hjem tok jeg en lang dusj, hårkur, skrubb og ansiktsmaske. Deilig deilig!

Håper uka blir bra uten for mye vondter!
Det hørtes fantastisk herlig ut :D

nå skal jeg stille et litt teit spørsmål:P men fins det gravid truser, fordi jeg har nesten ikke noe undertøy som passer lenger:P

nå skal jeg stille et litt teit spørsmål:P men fins det gravid truser, fordi jeg har nesten ikke noe undertøy som passer lenger:P
Kanskje det? Jeg aner ikke.. Har brukt vanlige truser under de andre svangerskapene jeg :-)

Jeg bruker det jeg bruker ellers. Men du minnet meg på at jeg trenger nye truser.. Oppdaget litt hull her om dagen. Sånn går det når man nedprioriteres fordi man heller kjøper til sønnen sin ;-)

Det vet jeg ikke, men victoria secret har noen som er helt fantastiske!
Tror de heter sexy little things hiphuggers. Kjøp de som er i bomull :) de er fine i tillegg til at de ikke strammeri det hele tatt :)

Møkklei valg og alle som linker til akt mulig om valget på FB. Glad det snart er over.

Ikke er det så interessant med denne valgvaken heller. Vil bare vite resultatet jeg, uten alt dillet rundt.

Strikker bukse til baby jeg da :-) begynte på ei jakke, men tok det opp for skjønte ikke hva jeg gjorde. Ble til at jeg begynte på buksa i stedet ;-) og få Mamma til å hjelpe med jakka.

Back
Topp