Skravletråd Rødt lag våren 2020

Kipt vi mistet de to som ikke leverte, men bra vi ikke mistet flere! Nå er det 7 igjen hos oss, så vi får bare stå på :) jeg gikk tur i over 2 timer igår, og fikk ett lite astmaanfall på ettermiddagen, så klappet litt sammen. Føler meg fin idag, så skal prøve meg på styrketreningen. Ellers viste vekta enda ned 0.4 kg idag, nye batterier kanskje? Ihvertfall er jeg nå lettere enn før jeg ble gravid :) ca 4 kg igjen til målvekt

Ja, det var dumt at vi mistet to pga manglende levering! Vi får stå på vi som er igjen!

Jeg gikk på vekten i dag og var et halvt kilo opp fra i går, men skylder på de tacolefsene jeg testet ut i går (fra tigths.no). Veldig god, men tror ikke kroppen min godkjente de!

Ja, synd å miste noen.. Men nå får vi bare stå på resten av oss. Alle oss som er igjen nå har også levert poeng i utfordringene hver uke, så kanskje vi greier å vinne denne uka? :) Jeg synes utfordringene bare blir lengre å lengre.. Det begynner å bli vanskelig å huske alt man skal gjøre :hilarious: i hvertfall med ammehjernen min :shy:men jeg skal stå på denne uken og satser på å klare endel poeng :D Likte nå den nye mix greien på utfordringen, det blir litt spennende.
Jeg har hatt dårlig vektnedgang 2 uker nå, så nå må jeg gjøre noen endringer om jeg skal få til å nå normalvekta mi i sommer.. 16,5 kg igjen..

I kveld har jeg syndet og tatt litt melkesjokolade (75g) for første gang siden påske! Og det var faktisk ikke så godt som jeg hadde sett for meg at det skulle være. Det var som en forberedelse for spisedagen i morgen! . Jeg har slitt veldig med å komme meg ut av ketose den siste uken, men jeg vet at jeg er garantert ute av det i morgen.
Og så blir det ny giv på (moderat) lavkarbo på mandag :)

Jeg har kosa meg med god samvittighet i dag - 17.mai er 17.mai. Blir litt demotivert av at ukesutfordringene er så ekstremt lange. Jeg har rett ikke tid eller lyst til å bruke SÅ mye tid på å notere. Likte plukk og mix - hadde jo holdt med bare den ei uke.

Jeg også, har spist alt for mange kakestykker.. sender restene med samboer på jobb. Vil ikke ha de i hus :hilarious: Vi har hatt en fin feiring både alene som familie og også en liten feiring med familie, venner og naboer❤️ ble en veldig minnerik anderledes 17.mai.

Jeg synes også ukesutfordringen er blitt noe lang etterhvert... Er så mye å huske på nå at jeg glemmer:hilarious: Skulle ha vann til middagen poeng .. men det glemte jeg. Som regel har vi ingen drikke til middagen, og jeg forstår heller ikke hvorfor man bør drikke til middag? Men det er jo enkle poeng å få så skal prøve å få de resten av uka.
Har dere hatt en fin feiring?

Ja, enig i at det har ballet på seg og blitt mye på ukesutfordringen. Spesielt når mix´en nå har blitt lagt til.

Ellers har det vært en fin feiring her. Møtte litt familie (med 1 m avstand osv.), spiste myyyyyyye god mat og et lass med pavlova. Så har jeg og mannen delt noen kanelsnurrer + en flaske hvitvin nå i kveld etter at vi kom hjem igjen og fikk av oss bunad og finklær. Deilig, men får vel svi for det etterpå nå, hehehe. :happy:

Ja, det kan bli litt mye å holde styr på. Satser på at det blir litt mindre neste uke, og ikke som til nå med mer og mer. Jeg er i gang på trimsykkel, og skal ha styrkeprogram etterpå. Ble 2.5 time tur igår, så med trening idag har jeg allerede bonus for kombinert trening og mosjon :p mini bestemte seg for at 4 var en fin tid å stå opp på på 17. Mai. Jeg fikk meg dermed en fin tur og så masse dyr. Både hare, fasan, nøtteskrike, ekorn, fugler som prøvde å fly i vannet +++IMG_20200517_081927.jpg IMG_20200517_073424.jpg

90 min trening idag + 2 timer på tur med mini i bæresele siden han ikke er interessert i å sove ellers...

Redd dette blir en litt slapp uke for min del.... mini er hjemme fra barnehagen... litt snørrete, så da blir det slik hele uka :p

har en tur oppi skogen som er vanvittig bratt. Bruker en time ca fra meg til toppen og da har jeg løpepuls for å si det slik. Var så dum at jeg putta vesla på snart 2 i bæremeisen og prøvde gå turen fort. Brukte akkurat en time. Det var så jævlig tungt i det bratteste henget at kroppen min var helt rasert i går kveld :wideyed: Men men :rolleyes::D Mye lettere uten ekstra vekt på ryggen a gitt :p

Jeg er skikkelig demotivert kjenner jeg! Det å ha full utskeielsedag på 17.mai, set var ikke så veldig lurt. Føler meg tung i hodet, trøtt og sur. La på med 1,5kg i helgen og klarte bare 8000 skritt i går. Nå er det full skjerpings og håper humøret snur med det :)

Herlig vårvær, og mini sover desidert best på dagtid i bæreselen ut på tur. Det resulterer i lange turer hver dag. Heldigvis :p I tillegg til den vanlige treningen 3 dager i uka for å holde kroppen min i gang.

Jeg er skikkelig demotivert kjenner jeg! Det å ha full utskeielsedag på 17.mai, set var ikke så veldig lurt. Føler meg tung i hodet, trøtt og sur. La på med 1,5kg i helgen og klarte bare 8000 skritt i går. Nå er det full skjerpings og håper humøret snur med det :)
Det er heldigvis nesten umulig å legge på seg 1 kg fett på en dag. Du får trøste deg med at mestparten er veske :) Jeg har også gått opp etter mye søtsaker 17.mai :(

Jeg sliter fortsatt med å hente meg inn igjen. Har ingen motivasjon for å nå 10000 steg og er milevis unna. Kosten er grei da, og holder meg unna snop. Er bare så sinnsykt lat!og trøtt. Håper neste uke blir bedre :)

-100g ned. Jaja, Fikk ihvertfall vekk 17.mai kiloene. Håper at jeg ikke går ut av krigen, for jeg lover at jeg skal være mer motivert neste uke :)

Du går definitivt ikke ut. Her var det opp. 400g

Må være 400 gram muskler? :p Føler du trener mest av alle!
Tja.. Jeg spiste sent igår, og har endel vann i kroppen (støttestrømpene er trange). Så antar at det er det. Men sånn er det nå noen ganger, og ryker jeg får det være.

Jeg har forresten ikke fått regnet sammen :( og rekker ikke pc før etter 12. Men alle tallene er på plass

Back
Topp