Skravletråd ONSDAG 26 april

ORIGINAL: xcrazyx

ORIGINAL: gira

Gled deg Lisbeth....den er knallfin. Masse lette løsninger og kjempelett og trille.

har du og lisbeth lik vogn???

Ja jeg har fått min nå og Lisbeth skal vel kjøpe seg samme......

heisann jenter, her skravles det i vei ser jeg[:D] er så koselig å se at der er så mye liv her inne. Og grattis til alle med ny uke i dag, synes tia flyr avgårde... driver å vasker alt til babyen, må gjøre klart rommet sånn i tilfelle. og tror jeg har nok klær og ting og tang il en hel barnehage

Gled deg Lisbeth....den er knallfin. Masse lette løsninger og kjempelett og trille.

ja gjett om jeg skal

ORIGINAL: Marihøne77

hei hei alle sammen og
Gratulerer til alle sammen som er en uke lengre i dag
Ser det er mange som har vært og er til jordmor i dag; Lykke til.
Bra sommerbaby at alt er bra med babyen din.

Skulle til jordmor i går jeg, men så fikk jeg tlf om at hun var syk.......kjente jeg var irritert[:@][:@][:@][:@]
hadde en laaaaaang liste over spm jeg skulle spørre henne om.

Skal til akkupunktør i dag for første gang og prøve om det er noe hjelp i det ifh til bekkenet

Lykke til hos akupunktøren!!
Hun fysioterapeuten som jeg går til setter akupunkturnåler på meg, det hjelper UTROLIG bra mot smertene og gangvanskene. Er blitt mye bedre etter jeg begynte hos henne[:)] 
Håper du også får god effekt av det[:)]

TAkk Marihøne.
Hvor settes det nåler hos deg?
I øret eller bekkenet? Kjennes det godt?
Så bra at du har virkning av det da.....

Hun setter nåler bak i korsryggen, på hoften/ baken og sist også på innsiden av låret. VONDT!! Men det er verdt det[:)]

ORIGINAL: squat

heisann jenter, her skravles det i vei ser jeg[:D] er så koselig å se at der er så mye liv her inne. Og grattis til alle med ny uke i dag, synes tia flyr avgårde... driver å vasker alt til babyen, må gjøre klart rommet sånn i tilfelle. og tror jeg har nok klær og ting og tang il en hel barnehage

ja når man skal ha dobbelt opp av alt så blir det en del ja...
syns jeg har mye allerede til bare ei[:D]

noen som har tips..
hva skal jeg spise..
ble sulten men har ikke lyst på noen ting

Åh, GRATTIS MED JENTA DI LISBETH.......hva var det jeg sa....hihi!
Heldig du er som kan kjøpe masse rosa....*misunnelig*
Bra at du har fått ordna deg med sykemelding....

ORIGINAL: Mayajenta

hei jenter
fikk endelig vogna mi i dag og er såååå fornøyd.. pakket den opp og trillet en tur med den i stua jeg[:D] hehe
jordmor ringte i dag og ville vite om jeg slappet av og tok det m ro.. hvorfor det spurte jeg.. fordi du har jo 2-3 cm åpning og da kan det skje noe når som helst.. måtte love å ringe ved det minste tegn til at noe var i gang..føler meg ok nå bortsett fra myye slim og vondt i ryggen..

Så du er kanskje neste junidame ut du da??? Du får ta det rolig fremover da, så du klarer å "knipe igjen" så lenge som mulig[:)] 

så kos da....kjekt med vogn med enkle løsninger da....
har prøvd med litt frem med min, som å ta av baggen  og legge den sammen på enklest måte...

Er nesten en vitenskap med disse vognene.....men så lett når man først har lært seg det og brukt de noen ganger[;)]

ORIGINAL: Emilie3

god dag jenter [:D] fader jeg ha sovet dårlig inatt. når jeg la meg i går kveld så hadde jeg sure oppstøt. så tok jeg og spiste tøre kaka me et glass melk. ja da hjalp i kansje 1 time. sånn har jeg sove i hele natt.. vert våken hver time.. opp spist droke, la meg.. kan ikke si at jeg ha sovet så godt..
hva er det sure oppstøt kommer av?? noen som vet

Enden av spiserøret blir mer løs på en måte.. Jeg sutter på Titralac-tabletter for halsbrann innimellom. Veldig effektivt!

ORIGINAL: Lisbeth83

noen som har tips..
hva skal jeg spise..

Ostesmørbrød er godt....

Åh, GRATTIS MED JENTA DI LISBETH.......hva var det jeg sa....hihi!
Heldig du er som kan kjøpe masse rosa....*misunnelig*
Bra at du har fått ordna deg med sykemelding....

er det jeg også har sagt hele tiden..
men har jo ikke tort å kjøpe noe..
måtte jo å handle en rosa kjole på mandagen etter jeg hadde vært på UL[:D]
godt å bare slappe av fremover...
tenke bare på meg selv, selv om det er en god del jeg skulle ha gjort hjemme[8|]
får mase på sambo da...mohahaha

ORIGINAL: Mayajenta

hei jenter
fikk endelig vogna mi i dag og er såååå fornøyd.. pakket den opp og trillet en tur med den i stua jeg[:D] hehe
jordmor ringte i dag og ville vite om jeg slappet av og tok det m ro.. hvorfor det spurte jeg.. fordi du har jo 2-3 cm åpning og da kan det skje noe når som helst.. måtte love å ringe ved det minste tegn til at noe var i gang..føler meg ok nå bortsett fra myye slim og vondt i ryggen..

Så du er kanskje neste junidame ut du da??? Du får ta det rolig fremover da, så du klarer å "knipe igjen" så lenge som mulig[:)] 

ja det er en del junidamer som har juksa...[:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

noen som har tips..
hva skal jeg spise..

Ostesmørbrød er godt....

setter på toastjernet[:D][:D]

Må bare slenge inn et bilde så dere får se vogna med stelleveska på....
Dette er vogna med bag-delen på......er også sittedel med i tillegg!

Flott vogn! Grattis[:)]

Skulle gjerne lagt inn bilde av den vi kjøpte i går også[:)]

Men får det ikke til... (mangler den kabelen for å overføre fra kamera til PCen.)

Flott vogn! Grattis[:)]

Skulle gjerne lagt inn bilde av den vi kjøpte i går også[:)]

Men får det ikke til... (mangler den kabelen for å overføre fra kamera til PCen.)

Det var synd Marihøne, gøy å se andres vogner også.

Legg ut bilder da damer.......

Før du vet ordet av det så er det din tur xcrazyx......

Før du vet ordet av det så er det din tur xcrazyx......

håper d...vil ut å trille snart...men vet jeg kan gå helt til 1 juni før jeg er på overtid da...

JA, knip igjen til 1 juni....hadde vært så gøy med noen junibabyer på min bursdag 

kjempefin vogn du har fått deg[:D] GRATTIS

Back
Topp