Skravletråd ONSDAG 26 april

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

hvor er flori idag da???

Ja, hvor er hun...?[8|]

Aha!! hun er pålogget.. og jeg som sendte melding... hihi [:D]

hehe...ikke greit..ser hun har skrevet innlegge også

ORIGINAL: Flori

hvor er flori idag da???

Er her jeg
Er bare innom en liten tur, skal til svigerfar i bursdagselskap [;)]. Har vært hos jordmor idag. Alt er bra, babyen ligger med hodet ned. Men har igjen fått 1+ med protein, men blodtrykket var fortsatt fint. Jeg går igrunnen bare å venter på det skal skje noe pga begynnende svangerskapsforgiftning forrige gang.

håper den lille blir der en stund til...
vist ikke så blir det jo som vi sa igår..
ingen som føder i juni...

den ene ligger med hodet bed her mens lille jenta ligger med rompa ned. men når pleier de å feste hodet? skal til legen på ul igjen på fredag og må snakke litt ut om fødselen føler jeg, har fått plutselig fødselsangst her[&:] siden det mest sannsynlig vil bli en setefødsel, vet ikke om de kan snu nr to når det er hennes tur

ORIGINAL: Flori

Hehe har du sendt melding Irene? Hørte det peip i mobilen, men den ligger oppe. Har vært hos jordmor, så har jeg henta Kris på skolen [;)]. Men må mest gå igjen, for mamma er her, kan ikke bare sitte her da. Skal kjøre ho hjem, så skal vi i selskap. Håper virkelig du har vokse Irene, masse lykke til, husk å oppdatere oss [;)]

Det var jeg ja... hihi.. litt for rask i sms-avtrekker'n!!

Gir dere oppdatering på om noe utenom det vanlige skjer, men nå må jeg løpe!

Ha en fin dag videre jenter!

Mor avgjør favorittmaten

Det er ikke tilfeldig hva slags mat du foretrekker. Det avgjøres tidlig i livet.
Har du lurt på hvorfor du er den eneste i familien om ikke liker tomat? Eller hvorfor du ikke klarer smaken av løk, når alle andre ser ut til å like det? Ifølge amerikanske forskere er det ikke tilfeldig at du ikke liker dette.
I en viss periode av livet avgjøres hvilke smaker du liker.
Dersom det er en spesiel matvare du ikke liker, kan du derfor spørre moren din om hun spiste mye av dette mens hun ammet.
Forskere ved Monell Chemical Senses Center i Philadelphia, USA, mener at de første syv månedene i livet vårt er avgjørende for hvilke smaker vi liker. Det er på denne tiden smakssansen utvikles.
Maten moren spiser, forandrer smaken på [link=http://www.mozon.no/andre_saker/andre_saker/overf_lsom_for_melk]melken[/link] . Hva moren spiser de siste to månedene av svangerskapet, kan også spille inn på barnas smak.
Forskerne håper nå at mødre vil ta ansvar og spise sunn mat. Det kan føre til at barna liker sunn mat også senere i livet.
Fire grupper med spedbarn ble fulgt gjennom syv måneder i studien. I løpet av denne tiden, fikk de ulike typer [link=http://www.mozon.no/andre_saker/andre_saker/saker/morsmelktillegg_p_flaske]morsmelkerstatninger[/link] .
Dersom de drakk mye av en type, hadde de større sannsynlighet for å ønske seg det igjen senere.
Mye av det du gjør for barnet i den første tiden, påviker livet senere. [link=http://www.mozon.no/andre_saker/andre_saker/saker/forebygging_av_allergi_og_intoleranse_hos_spedbarn]Blant annet kan du forebygge mot astma og allergi.[/link]

ja kose deg på svangerskapskurs da, og kom å sladre litt om hvordan det var etterpå[;)]

syns det var stille her idag jeg..
hva slags planer har dere for dagen da???

lurer på om jeg kanskje skal ta meg en høneblund[8|]
ble så gapen

kom på at jeg begynner på nye uke imårra[:D][:D]
skal ta nytt bilde...
er spendt på å se hvor mye jeg har vokst

ORIGINAL: Emilie3

mine planer før dager er og vaske noe baby tøy, og stryke dem etter på.. såfal dyne trekan skal strykes. *sukk* blir helt dårlig når jeg hålder på med baby klærne\tingene. vil ha den lille ut snart..
har holdt på med dette siden i går, så etterpå når alt er klart skal jeg gjøre klart babyrommet til englene mine. har jo fått beskjed om at det kan skje fortere enn anntatt. men desverre ikke noe fasitsvar på det, dde kommer når de kommer[:D] begynt å prøve å bestemme allerede

Hei Squat hvordan går det med deg for tidene da, er du blitt store,du har vel ikke så lenge igjen du nå:)Jeg er 33 uker i dag, og føler til tider jeg har magen mellom beina, hu ligger så lant nede i bekkenet atte.Håper og tror jeg og får før tiden[:D]

Off diag er jeg trøtt, vil bare hjem og sove rundt jeg nå[:D]

hvor forsvant alle sammen?[8|]

ORIGINAL: Nina22

hvor forsvant alle sammen?[8|]
e her æ. har passert 32 uka i dag[:D] jippi, ikke så lenge igjen no.

.

Hei alle sammen!!

Gratulerer til alle som har startet på ny uke i dag! Og gratulerer til gira med ny, stilig vogn!

Min mage er så høy den....Babyen ligger like under ribbeina, og det kan være nokså ubehaglig.... Er det vanlig at magen skal synke på denne tiden?

Irene: Håper det går fint hos legen!

oi som folk har skravlet idag...[:D]
jeg har det bra,var hos legen idag,har gått opp to kilo i løpet av en måned...er det mye eller?[8|]
alt var bra med min bebis... spurte om det var "normalt" å kjenne så stor press der nede,for det kan jeg nemlig ikke huske at jeg hadde det sist og det var det sa han...det virker av og til som om baby`en holder på å dette ut....

irene:
hvordan gikk det hos legen?
er så spendt å høre

nå skal jeg snart å levere fra meg nøklene til jobben...
er litt rart da[8|]

irene:
er så spendt å høre

Hei.. det ble ganske raskt avklart at en telefon til føden var det beste. Ikke noe mer vekst verken symfyse eller vekt.
Fikk time på sykehuset i morgen kl 14.

irene:
er så spendt å høre

Hei.. det ble ganske raskt avklart at en telefon til føden var det beste. Ikke noe mer vekst verken symfyse eller vekt.
Fikk time på sykehuset i morgen kl 14.

oi...
håper det går bra med deg da..
sender en klem jeg[:)]

Back
Topp