Skravletråd ONSDAG 26 april

ORIGINAL: Lisbeth83

nå skal jeg snart å levere fra meg nøklene til jobben...
er litt rart da[8|]

Rar følelse det sikkert. Men så kan du slappe av og la være og tenke på jobben også så mye fremover.. kun konsentrere deg og nurket og hjemmet![:D]
Lurte på videre sykmelding med legen i dag selv, men han ville at jeg skulle ta timen på sykehuset nå først for det kunne ende med 100% istedenfor 50...
Er bra spent på morgendagen nå.[8|]

Melding fra Molsy...
Heia.
Benjamin er nå født.
Han kom 16.51, ikke målt enda.
Fødselen gikk raskt, rakk ikke få epidural engang.
Molsy:-)

[:D]Gratulerer så mye med lille benjamin[:D]

ORIGINAL: Irene29

nå skal jeg snart å levere fra meg nøklene til jobben...
er litt rart da[8|]

Rar følelse det sikkert. Men så kan du slappe av og la være og tenke på jobben også så mye fremover.. kun konsentrere deg og nurket og hjemmet![:D]
Lurte på videre sykmelding med legen i dag selv, men han ville at jeg skulle ta timen på sykehuset nå først for det kunne ende med 100% istedenfor 50...
Er bra spent på morgendagen nå.[8|]

skjønner godt at du er spendt...
er kanskje best at du får 100% sykemld da...
få slappe av å ta vare på deg selv og bebisen[:D]

irene:
hvordan gikk det hos legen?
er så spendt å høre

Hei.. det ble ganske raskt avklart at en telefon til føden var det beste. Ikke noe mer vekst verken symfyse eller vekt.
Fikk time på sykehuset i morgen kl 14.

oi...
håper det går bra med deg da..
sender en klem jeg[:)]

Joa, ved godt mot. Godt å vite at man blir tatt seriøst. Sa jo klart ifra at jeg var bekymret, og da sa legen at visshet skal man få. Men siden jeg kjenner bevegelser fra nurket så fikk jeg time først i morgen. Hørte hjertelyden også.. puls på 140 som sist. Urinprøva var fin og blodtrykket mitt 105/70.  Ser ut til at jeg må dra på sykehuset alene, men det får stå sin prøve. [&:]

irene:
er så spendt å høre

Hei.. det ble ganske raskt avklart at en telefon til føden var det beste. Ikke noe mer vekst verken symfyse eller vekt.

oi...

Joa, ved godt mot. Godt å vite at man blir tatt seriøst. Sa jo klart ifra at jeg var bekymret, og da sa legen at visshet skal man få. Men siden jeg kjenner bevegelser fra nurket så fikk jeg time først i morgen. Hørte hjertelyden også.. puls på 140 som sist. Urinprøva var fin og blodtrykket mitt 105/70.  Ser ut til at jeg må dra på sykehuset alene, men det får stå sin prøve. [&:]

Kunne vært med deg jeg..[:)]
men blir litt vanskelig da...
jaja...bare du finner ut hvorfor du ikke vokser..

ORIGINAL: Mayajenta

har snakka med jordmor i dag.. 18 mai kl 0900 skal jeg møte opp på sykehuset og bli satt i gang. har fått innvilget keisersnitt hvis jeg vil ha men skal prøve vanlig fødsel først. er geentlig godt å vite at hvis det blir for vondt så kan jeg ta keisersnitt. men legen min trodde ikke jeg kom meg så langt som til 18 mai,han tippet at jeg når som helst var på fødestua.. hehe.. men vil ikke ha i april,vil vente til vi har gått over til mai.. best det syns jeg..klem til alle

Oj, så spennende! Er det mye på gang i kroppen din nå.. ? Føler du at ting skjer?

Melding fra Molsy...
Heia.
Benjamin er nå født.

Oj, når hadde hun termin?
Må gratulere med gutten og si at navnet er megafint!!! [:D]

Melding fra Molsy...
Heia.
Benjamin er nå født.

hun hadde vel termin om ikke så mange dager

nå kom venninna mi...
hun skulle kjøre meg på jobben...
snakkes senere[:D]

irene:
er så spendt å høre

oi...

Kunne vært med deg jeg..[:)]
men blir litt vanskelig da...
jaja...bare du finner ut hvorfor du ikke vokser..

Takk for det, men det går nok bra. Er veldig redd for at alt ikke er som det skal, men likevel så er det best med visshet.

nå kom venninna mi...
hun skulle kjøre meg på jobben...
snakkes senere[:D]

Snakkes! kos dere!!

ORIGINAL: Flori

Melding fra Molsy...
Heia.
Benjamin er nå født.

Helt enig, Benjamin er jo bare et nydelig navn [:)]

Gratulerer Molsy med Benjamin[:D]

Var jo godt å høre Irene at du blir tatt på alvor og at du skal så fort inn på sykehuset.
Krysser alle fingre for at alt står bra til med gutten din[;)]

ORIGINAL: gira

Var jo godt å høre Irene at du blir tatt på alvor og at du skal så fort inn på sykehuset.
Krysser alle fingre for at alt står bra til med gutten din[;)]

Ja, skal bli godt å endelig få svar.. Litt betenkt på at sambo ikke kan bli med på så kort varsel, men sånn er det bare. Og mamman min er ukependler, så hun kan heller ikke følge meg. Da er det ingen andre jeg vil ha med.

blir gøy å se magebilde av deg Flori...flott mage[;)]

Se Irene fikk lagt inn bildet selv på Avatar denne gangen....flink læremester du!

irene:
er så spendt å høre

Håper de finner ut av det på sykehuset i morgen! Godt at de tar det på alvor og sjekker det grundig. Tipper at 100 % sykemelding passer deg nå, du har sikkert jobbet mer enn du burde en stund....

Var hos nye fysioen\akupunktøren i dag.
Sitter med litt sånn blandede følelser.....og er dessuten helt ØDELAGT i bekkenet mitt!

Fikk nåler i knær, hoftene og i panna.
Men han brøyt så mye på bekkenet for å kjenne hvor løst det satt....så nå sitter jeg her med så smerter at jeg tror at tårene snart kommer[:(][:(]

ORIGINAL: gira

Var hos nye fysioen\akupunktøren i dag.
Sitter med litt sånn blandede følelser.....og er dessuten helt ØDELAGT i bekkenet mitt!

Fikk nåler i knær, hoftene og i panna.
Men han brøyt så mye på bekkenet for å kjenne hvor løst det satt....så nå sitter jeg her med så smerter at jeg tror at tårene snart kommer[:(][:(]

Uff, høres ikke godt ut..... Hjelper det noe med behandling? Må være ille å ha så bekkenløsning....

Takk Flori. Tar den klemmen jeg!

Back
Topp