~Lisbeth83~
Forumet er livet
ORIGINAL: Irene29
ORIGINAL: Lisbeth83
hvor er flori idag da???
Ja, hvor er hun...?[8|]
Aha!! hun er pålogget.. og jeg som sendte melding... hihi [:D]
hehe...ikke greit..ser hun har skrevet innlegge også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor er flori idag da???
Ja, hvor er hun...?[8|]
Aha!! hun er pålogget.. og jeg som sendte melding... hihi [:D]
ORIGINAL: Flori
hvor er flori idag da???
Er her jeg
Er bare innom en liten tur, skal til svigerfar i bursdagselskap [;)]. Har vært hos jordmor idag. Alt er bra, babyen ligger med hodet ned. Men har igjen fått 1+ med protein, men blodtrykket var fortsatt fint. Jeg går igrunnen bare å venter på det skal skje noe pga begynnende svangerskapsforgiftning forrige gang.
ORIGINAL: Flori
Hehe har du sendt melding Irene? Hørte det peip i mobilen, men den ligger oppe. Har vært hos jordmor, så har jeg henta Kris på skolen [;)]. Men må mest gå igjen, for mamma er her, kan ikke bare sitte her da. Skal kjøre ho hjem, så skal vi i selskap. Håper virkelig du har vokse Irene, masse lykke til, husk å oppdatere oss [;)]
ORIGINAL: Emilie3har holdt på med dette siden i går, så etterpå når alt er klart skal jeg gjøre klart babyrommet til englene mine. har jo fått beskjed om at det kan skje fortere enn anntatt. men desverre ikke noe fasitsvar på det, dde kommer når de kommer[:D] begynt å prøve å bestemme allerede
mine planer før dager er og vaske noe baby tøy, og stryke dem etter på.. såfal dyne trekan skal strykes. *sukk* blir helt dårlig når jeg hålder på med baby klærne\tingene. vil ha den lille ut snart..
irene:
hvordan gikk det hos legen?
er så spendt å høre
Hei.. det ble ganske raskt avklart at en telefon til føden var det beste. Ikke noe mer vekst verken symfyse eller vekt.
Fikk time på sykehuset i morgen kl 14.