Skravletråd ONSDAG 26 april

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Flori

Så flott at du fikk sykemelding, så slipper du tenke mer på det. Sjefen burde skjønne det, å særlig siden ho sjøl er gravid. Tar nok ikke lang tid for ho å få tak i vikar.

ja er godt at jeg ikke skal på jobb mer...
men er litt rart også[8|]
hun sa igår at det går vel bra så lenge jeg kan sitte mye å om jeg får noen til å hente meg på jobb....
prøvde å sitte mye igår å fikk ei venninne til å hente meg...
å som regel har ryggvondten gått over etter natta.. men ikke idag...
å gidder jo ikke være avhengig av andre for å komme meg til å fra jobb....
ble litt småirrritert på henne igår!!

Ingen er vi like. Har du fått sykmelding fra legen din?
Synes du skal ta det med ro fremover og tenke på helsa. La sjefen si hva hun vil for det hun mener trenger ikke være ekspertuttalelse.

åååå, skal snart avgårde å handle uteblomster og jord sammen med mamma! ...må vel snart gå og stelle meg, men er litt skravlesyk denne morgenen.. ...må bare... bare litt til..

ORIGINAL: sol77

ORIGINAL: Irene29

Irene: Tenkte på deg her i helgen, var en tur i Molde fredag og lördag, skjönner du!

Så kjekt du tenker på meg da [:D]
Er du mye i Molde? Jeg bor jo på Eide, så det blir en halvtimes kjøring unna. Men på lørdag var jeg i Kr.sund.

Nei, ikke så mye. Var der og spilte konsert med Molde Brass i helga. Skal vel ikke spille så mye mer fremover, har et oppdrag i helga som kommer også, skal väre vikar på en konkurranse. Men det er i Tomrefjord så den blir jo på feil side[:D]

Du er inne i det miljøet ja.. Dama til en kollega er også mye og spiller. Virker veldig aktivt!

[

Du er inne i det miljøet ja.. Dama til en kollega er også mye og spiller. Virker veldig aktivt!

er ikke så veldig aktiv jeg, da. Spiller ikke så mye for tiden, men de ringer når det er krise. fungerer  greit for meg, da får jeg holde lungekapasiteten litt ved like. Hvor spiller dama til kollegaen din, da? ...og hva spiller hun?

...dette er forresten mitt innlegg nr. 500!!

Ja kjøpte vognen ny.

Den står her så fint til utstilling ja, må bort og "beundre" den innimellom og prøvekjøre litt ja.. hi hi[:D] 

åååå, skal snart avgårde å handle uteblomster og jord sammen med mamma! ...må vel snart gå og stelle meg, men er litt skravlesyk denne morgenen.. ...må bare... bare litt til..

hihi.. bra det! Synes det var mye mer action her i dag enn tidligere i uka.

Skulle forresten ha tatt magebilde i går kveld, men sambo kom ikke hjem før kl 01 i natt. Da sov jeg godt! Får prøve i kveld.

[

er ikke så veldig aktiv jeg, da. Spiller ikke så mye for tiden, men de ringer når det er krise. fungerer  greit for meg, da får jeg holde lungekapasiteten litt ved like. Hvor spiller dama til kollegaen din, da? ...og hva spiller hun?

...dette er forresten mitt innlegg nr. 500!!

Er faktisk ikke sikker... men tror hun er med i noe på den andre siden av fjorden da hun er derifra. Tomrefjord/Tennfjord eller noe sånt.

Gratulerer med 500 inlegg!!!!

Irene: hmm.. ble litt nysgjerrig no! ...vet nok hvem det er, men vet ikke alltid hva de jobber med samboerne deres[;)]

Bildet er fra sist uke, men jeg synes ikke jeg har vokst noe. Kan ta feil selvsagt! Er jo bare 90 cm omkrets også... Litt lite synes jeg, men alt er vel individuelt. Snakka med ei i går som mente jeg sikkert bar babyen " innover".
Har vært en del kraftspark den siste timen nedi der, så jeg mistenker at det er trangt for'n.[8|]

Er det forresten flere som opplever å få en slags "melkesyre" i beina bare av å gå litt???
Mistanke om at det er dårlig blodgjennomstrømming i beina mine....[&:]

nei, nå skal jeg gå å stelle meg!!
*snakker strengt til meg selv*

kan heller skravle litt mer etterpå dersom mamma ikke kommer för om litt
med en gang[:D][:D]

Virker som det bare blir flere og flere av oss som blir sykemeldte på grunn av ryggen og bekkenet. [&:]

Ahh magebilde ja... skal prøve og få lagt inn nytt snart... har ikke fått lagt inn siden uke 28 og det er jo leenge siden....

Irene: hmm.. ble litt nysgjerrig no! ...vet nok hvem det er, men vet ikke alltid hva de jobber med samboerne deres[;)]

Det gjør du helt sikkert.. verden er ikke stor! [;)]

har pratet med sjefen..
hun tok det fint[:D]
sa at jeg bare måtte coole[:D]
10kg lettere nå

har pratet med sjefen..
hun tok det fint[:D]
sa at jeg bare måtte coole[:D]
10kg lettere nå

Kjempeflott!! Kjenner til den lettelsen etterpå....
Nå er det bare å slappe av og pleie deg selv. Ikke ha noen bekymringer!!!

Trenger hjelp jeg....
Navn til prinsessa mi..
har dere forslag???

skal også ha mellomnavn.
tar imot med åpne armer...[:D][:D]

må stikke i dusjen jeg..
er jeg ikke tilbake om 30 min så etterlys meg...
kanskje jeg har dukna,blitt tatt med i dragsuget ned i sluken eller vokst så mye mens jeg dusja at jeg ikke kommer meg ut av dusjkabinettet....

Marihøne77 nei jeg jobber som sekretør/resepsjonist.
Men fikk tilbud for lenge siden om å sitte brudemodell for langhåroppsett,av en av Norges beste frisører,så kom en av de beste mennene fra Oslo å orna oss,make up stor sminka oss, og kjolene var fra brudesalongen,jeg og mine 3 forlovere var heldig som fikk sjangsen til å være med.Tross at det var mye me måtte gjør som vi ikke viste,for eksempel å gå catwalk og ver stivpynta fra topp til tå for 155 personer.Men det gikk greit.

Irene29-snart 30 he he he[:D]Ja jeg er ganske heldig som har så problemer som høygravid,men merker på trettheten og ribbeina at jeg må ikke ta på meg for mye aktiviteter og sosiale ting og eller mer jobb etter normal arbeidstid. Mi jenta og ligger helt nede,magen er liksom i bonn,av og te føler eg at hu ligger mellom beina,så satser på og tror at eg nok får før tiden,slutten av mai-begynnelsen av juni[:D]

Men søvnen den er laber for tiden, er vankelig å finne stilling, og begynner å bli lei av bare å ligge på sidene, hva med dere? Føler til tider jeg skviser babyen[:-]

Synes navnet du selv foreslo; Mathilde er veldig fint!!
Ellers så liker jeg Hannah veeeeldig godt. Tuva, Thea og Sara.

må stikke i dusjen jeg..
er jeg ikke tilbake om 30 min så etterlys meg...
kanskje jeg har dukna,blitt tatt med i dragsuget ned i sluken eller vokst så mye mens jeg dusja at jeg ikke kommer meg ut av dusjkabinettet....

huff da.. jeg tar tiden!!!!!

Back
Topp