Skravletråd ONSDAG 26 april

Mener selvdagt så FÅ problemer som høygravid... he he[:D]

så delig for deg Lisbeth! Vi damer har slik en samvittighet for arbeidsplassen vår.. Det er viktig å ta vare på seg selv, for det er ingen andre som gjør det for deg!

ORIGINAL: Nina22

Marihøne77 nei jeg jobber som sekretør/resepsjonist.
Men fikk tilbud for lenge siden om å sitte brudemodell for langhåroppsett,av en av Norges beste frisører,så kom en av de beste mennene fra Oslo å orna oss,make up stor sminka oss, og kjolene var fra brudesalongen,jeg og mine 3 forlovere var heldig som fikk sjangsen til å være med.Tross at det var mye me måtte gjør som vi ikke viste,for eksempel å gå catwalk og ver stivpynta fra topp til tå for 155 personer.Men det gikk greit.

Irene29-snart 30 he he he[:D]Ja jeg er ganske heldig som har så problemer som høygravid,men merker på trettheten og ribbeina at jeg må ikke ta på meg for mye aktiviteter og sosiale ting og eller mer jobb etter normal arbeidstid. Mi jenta og ligger helt nede,magen er liksom i bonn,av og te føler eg at hu ligger mellom beina,så satser på og tror at eg nok får før tiden,slutten av mai-begynnelsen av juni[:D]

Men søvnen den er laber for tiden, er vankelig å finne stilling, og begynner å bli lei av bare å ligge på sidene, hva med dere? Føler til tider jeg skviser babyen[:-]

Snart 30 ja... Blir gammal om noen dager!! Hjælp!! [8D]

Jobber ca med det samme som meg du Nina? [:D]
Og var det ikke innen regnskapsbransjen??
Jeg er i revisjonsbransjen jeg da, men har all den interne kontrollen med regnskap, lønn og fakturering i tillegg til alt administrativt og kundebehandling (sentralbord/resepsjon). Givende jobb hadde det ikke vært for arbeidsmiljøet. Noe som faktisk har bedret seg veeeeldig etter at jeg ble sykmeldt. Folk kommer og forhører seg om hvordan det går, når jeg har termin osv.. Blir nesten litt paff jeg.[:)]

ORIGINAL: carina82

så delig for deg Lisbeth! Vi damer har slik en samvittighet for arbeidsplassen vår.. Det er viktig å ta vare på seg selv, for det er ingen andre som gjør det for deg!

Signerer!

ORIGINAL: Irene29

Signerer!

Helt enig[:)] Ingen som takker deg etterpå om du sliter deg ut på jobb.......

Hei xcrazyx!

Helga for min del er uten BV, men tror ikke det har vært så mye de siste dagene. [8|]
Følte plutselig at jeg er her, men likevel går glipp av alt. Tidlig ammetåke???? [8D]

ORIGINAL: xcrazyx

er vel litt tidlig å få ammetåke allerede Irene[:)] hehe....
men føler den kommer snikende...

noen planer for dagen???

Tror faktisk det er noe som heter gravidtåke og....
Har hvertfall blitt mye mer surrete og glemsk i det siste[:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

må stikke i dusjen jeg..
er jeg ikke tilbake om 30 min så etterlys meg...
kanskje jeg har dukna,blitt tatt med i dragsuget ned i sluken eller vokst så mye mens jeg dusja at jeg ikke kommer meg ut av dusjkabinettet....

huff da.. jeg tar tiden!!!!!

trenger ikke etterlyse meg[:D][:D]
jeg greide meg...hehehe

er vel litt tidlig å få ammetåke allerede Irene[:)] hehe....
men føler den kommer snikende...

noen planer for dagen???

Hihi.. er nok det. Satser på graviditetståke!

Jeg skal lære opp en medansatt i å fakturere etter lunsj i dag, og kl 14 drar jeg til legen for vekstkontroll.

Du da?

må stikke i dusjen jeg..
kanskje jeg har dukna,blitt tatt med i dragsuget ned i sluken eller vokst så mye mens jeg dusja at jeg ikke kommer meg ut av dusjkabinettet....

jeg greide meg...hehehe

Puh så bra.. Fant ut at jeg lider av graviditetståke under topplokket, så jeg hadde faktisk glemt å ta tiden. [&:]

ORIGINAL: Marihøne77

Signerer!

Helt enig[:)] Ingen som takker deg etterpå om du sliter deg ut på jobb.......

nei får jo ingen premie eller diplom...
er godt å slippe å tenke på at jeg skal på jobb...
SKAL IKKE PÅ JOBB FOR OM ETT ÅR

må stikke i dusjen jeg..

jeg greide meg...hehehe

Puh så bra.. Fant ut at jeg lider av graviditetståke under topplokket, så jeg hadde faktisk glemt å ta tiden. [&:]

godt at jeg kom meg ut derifra da...
skal ikke stole på deg en annen gang

må stikke i dusjen jeg..

jeg greide meg...hehehe

Unskyld..
Får ordne med backup.. Best det!

hei hei jenter[:D]

har dere d bra?? fikk endelig kapra den ene pc'n til kjærest nå...så nå er jeg her vettu[;)]
gått glipp av noe de siste dagene???

klem fra meg[:)]

hei xcrazyx..
har savna deg[:)]
det var godt du kapra pc'en da...
er sykemldt nå..pga ryggen..
men ellers går det kjempebra[:D]

må stikke i dusjen jeg..

jeg greide meg...hehehe

Unskyld..

kan vel egentlig ikke stole på noen her inne...
den ene er vel mer i tåka enn den andre[:D][:D]

ORIGINAL: Lille0My

hei!
Så heldig noen er da.. .. Som har så liten mage. Min er så stooor og tung og langt der nede at jeg får gjort minimalt. . .og hjelper jo ike med bekkenløsningen heller da. . . .

Hvordan får dere gjort bildene(som dere legger inn) liten nok til at de lar seg laste opp. . .Får ikke til dette herr. . .Håper det er noen som kan hjelpe og forklare litt!

Hei

Er vel heldig om det viser seg at alt er bare bra inni der, men til jeg får det bekreftet så synes jeg ikke noe om det. Vil ha en sunn og frodig mage jeg[8D]!

Jeg pleier åpne bildet i paint og strekk/forskyve det ned i prosent... 30-40 prosent om det skal legges ved som vedlegg i et innlegg, og helt ned til 4 prosent om det skal lastes inn i profilen som avatar eller profilbilde.

ORIGINAL: Lille0My

hei!
Så heldig noen er da.. .. Som har så liten mage. Min er så stooor og tung og langt der nede at jeg får gjort minimalt. . .og hjelper jo ike med bekkenløsningen heller da. . . .

Hvordan får dere gjort bildene(som dere legger inn) liten nok til at de lar seg laste opp. . .Får ikke til dette herr. . .Håper det er noen som kan hjelpe og forklare litt!

skal du bruke de til avatarbilde?
eller legge de inn i innlegget da???

ORIGINAL: Missfantasy

Hei alle sammen!!

Er hjemme igjen en liten tur i dag igjen......
Arne-Christian er sendt tilbake på rikshospitalet...fordi han begynte å "krampe" slik Sindre gjorde da han hadde anfall. Men på ullevål fant de ikke noe galt.
Jeg skla være hjemme i noen timer før jeg skal etter innover til Oslo igjen.

Hei

Det hørtes ikke så bra ut. Håper de sjekker nøye og følger opp, eller at han ikke får noe slags "kramper" igjen. Skal tenke på dere og krysse fingrene for at det ikk e er noe alvorlig!!!

klem

må stikke i dusjen jeg..

jeg greide meg...hehehe

Unskyld..

kan vel egentlig ikke stole på noen her inne...
den ene er vel mer i tåka enn den andre[:D][:D]

Og det blir nok verre.. hvordan skal det ende???? [8D]

ORIGINAL: Missfantasy

Hei alle sammen!!

Er hjemme igjen en liten tur i dag igjen......
Arne-Christian er sendt tilbake på rikshospitalet...fordi han begynte å "krampe" slik Sindre gjorde da han hadde anfall. Men på ullevål fant de ikke noe galt.
Jeg skla være hjemme i noen timer før jeg skal etter innover til Oslo igjen.

Hei

Det hørtes ikke så bra ut. Håper de sjekker nøye og følger opp, eller at han ikke får noe slags "kramper" igjen. Skal tenke på dere og krysse fingrene for at det ikk e er noe alvorlig!!!

klem

signerer... håper d går bra med dere...

signerer[:)]

Back
Topp