Nina 2barns mamma
Glad i forumet
Mener selvdagt så FÅ problemer som høygravid... he he[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nina22
Marihøne77 nei jeg jobber som sekretør/resepsjonist.
Men fikk tilbud for lenge siden om å sitte brudemodell for langhåroppsett,av en av Norges beste frisører,så kom en av de beste mennene fra Oslo å orna oss,make up stor sminka oss, og kjolene var fra brudesalongen,jeg og mine 3 forlovere var heldig som fikk sjangsen til å være med.Tross at det var mye me måtte gjør som vi ikke viste,for eksempel å gå catwalk og ver stivpynta fra topp til tå for 155 personer.Men det gikk greit.
Irene29-snart 30 he he he[:D]Ja jeg er ganske heldig som har så problemer som høygravid,men merker på trettheten og ribbeina at jeg må ikke ta på meg for mye aktiviteter og sosiale ting og eller mer jobb etter normal arbeidstid. Mi jenta og ligger helt nede,magen er liksom i bonn,av og te føler eg at hu ligger mellom beina,så satser på og tror at eg nok får før tiden,slutten av mai-begynnelsen av juni[:D]
Men søvnen den er laber for tiden, er vankelig å finne stilling, og begynner å bli lei av bare å ligge på sidene, hva med dere? Føler til tider jeg skviser babyen[:-]
ORIGINAL: Irene29
ORIGINAL: carina82
så delig for deg Lisbeth! Vi damer har slik en samvittighet for arbeidsplassen vår.. Det er viktig å ta vare på seg selv, for det er ingen andre som gjør det for deg!
Signerer!
ORIGINAL: Lisbeth83
må stikke i dusjen jeg..
er jeg ikke tilbake om 30 min så etterlys meg...
kanskje jeg har dukna,blitt tatt med i dragsuget ned i sluken eller vokst så mye mens jeg dusja at jeg ikke kommer meg ut av dusjkabinettet....
huff da.. jeg tar tiden!!!!!
ORIGINAL: xcrazyx
er vel litt tidlig å få ammetåke allerede Irene[:)] hehe....
men føler den kommer snikende...
noen planer for dagen???
må stikke i dusjen jeg..
kanskje jeg har dukna,blitt tatt med i dragsuget ned i sluken eller vokst så mye mens jeg dusja at jeg ikke kommer meg ut av dusjkabinettet....
trenger ikke etterlyse meg[:D][:D]
jeg greide meg...hehehe
ORIGINAL: Marihøne77
ORIGINAL: carina82
så delig for deg Lisbeth! Vi damer har slik en samvittighet for arbeidsplassen vår.. Det er viktig å ta vare på seg selv, for det er ingen andre som gjør det for deg!
Signerer!
Helt enig[:)] Ingen som takker deg etterpå om du sliter deg ut på jobb.......

SKAL IKKE PÅ JOBB FOR OM ETT ÅR

må stikke i dusjen jeg..
jeg greide meg...hehehe
Puh så bra.. Fant ut at jeg lider av graviditetståke under topplokket, så jeg hadde faktisk glemt å ta tiden. [&:]

må stikke i dusjen jeg..
jeg greide meg...hehehe
Puh så bra.. Fant ut at jeg lider av graviditetståke under topplokket, så jeg hadde faktisk glemt å ta tiden. [&:]
godt at jeg kom meg ut derifra da...
skal ikke stole på deg en annen gang

hei hei jenter[:D]
har dere d bra?? fikk endelig kapra den ene pc'n til kjærest nå...så nå er jeg her vettu[;)]
gått glipp av noe de siste dagene???
klem fra meg[:)]
må stikke i dusjen jeg..
jeg greide meg...hehehe
Unskyld..
Får ordne med backup.. Best det!
ORIGINAL: Lille0My
hei!
Så heldig noen er da.. .. Som har så liten mage. Min er så stooor og tung og langt der nede at jeg får gjort minimalt. . .og hjelper jo ike med bekkenløsningen heller da. . . .
Hvordan får dere gjort bildene(som dere legger inn) liten nok til at de lar seg laste opp. . .Får ikke til dette herr. . .Håper det er noen som kan hjelpe og forklare litt!
ORIGINAL: Lille0My
hei!
Så heldig noen er da.. .. Som har så liten mage. Min er så stooor og tung og langt der nede at jeg får gjort minimalt. . .og hjelper jo ike med bekkenløsningen heller da. . . .
Hvordan får dere gjort bildene(som dere legger inn) liten nok til at de lar seg laste opp. . .Får ikke til dette herr. . .Håper det er noen som kan hjelpe og forklare litt!
ORIGINAL: Missfantasy
Hei alle sammen!!
Er hjemme igjen en liten tur i dag igjen......
Arne-Christian er sendt tilbake på rikshospitalet...fordi han begynte å "krampe" slik Sindre gjorde da han hadde anfall. Men på ullevål fant de ikke noe galt.
Jeg skla være hjemme i noen timer før jeg skal etter innover til Oslo igjen.
må stikke i dusjen jeg..
jeg greide meg...hehehe
Unskyld..
Får ordne med backup.. Best det!
kan vel egentlig ikke stole på noen her inne...
den ene er vel mer i tåka enn den andre[:D][:D]
ORIGINAL: Missfantasy
Hei alle sammen!!
Er hjemme igjen en liten tur i dag igjen......
Arne-Christian er sendt tilbake på rikshospitalet...fordi han begynte å "krampe" slik Sindre gjorde da han hadde anfall. Men på ullevål fant de ikke noe galt.
Jeg skla være hjemme i noen timer før jeg skal etter innover til Oslo igjen.
Hei
Det hørtes ikke så bra ut. Håper de sjekker nøye og følger opp, eller at han ikke får noe slags "kramper" igjen. Skal tenke på dere og krysse fingrene for at det ikk e er noe alvorlig!!!
klem
signerer... håper d går bra med dere...