Skravletråd Oktober

Har nok vart lenger

Regner med det ja.

Hørte han parkerte utenfor her nå. Han kan sånnsett ha vært bortom Kiwi også, vi får se.

Han HAR vært på obs i dag, og kjøpt BRÆNNE SAFT til meg!! (vel, oss)

Enten er det der fau møtet nå snart en time på overtid, eller så har mannen min rotet seg bort på vei hjem... det er borte på skolen, liksom. Det tar ikke 50 minutter å komme seg derfra om man så går med begge ungene og plukker blåbær og surgress langs veien... og han hadde faktisk bil!
Sånne ting kan vel fort gå litt over vel?

Sånne ting kan vel fort gå litt over vel?

Det kan de absolutt.

Men han har også vært på Kiwi ;)

(for all del, bare tredje butikken han handler på (dagligvare) i dag...)

Jeg har sjekka og jeg er ikke der... Enda;)
Du er ikke langt unna da.
100. plass har 302 innlegg, og etter hva jeg kan se har du 288 innlegg

Regner med det ja.

Hørte han parkerte utenfor her nå. Han kan sånnsett ha vært bortom Kiwi også, vi får se.

Og brænne saft er....??

Ikke? Synes liksom jeg har sett deg her støtt og stadig:) Men jeg bæbler en del på andre tråder og da:D og er en del på termin forumet mitt og :)
Jeg har vært her jevnt og trutt. I ca en uke. Før det var det en uplanlagt litt for lang pause...

Regner med det ja.

Åååååååååååå det der var dårlg gjort det

Og brænne saft er....??

Flytende barndomsminner.

Rød saft, "konsentrert leskedrikk" som ble laget relativt lokalt her. Brænne saft type rød. De hadde også gul, men den har jeg ingen minner om. Den røde er flytende brndomsminner, rett og slett. Gikk ut av produksjon for en del år siden, men har etter massive ønsker på sosiale medier blitt satt i produksjon igjen nå i høst :)

Back
Topp