Har nok vart lenger
Regner med det ja.
Hørte han parkerte utenfor her nå. Han kan sånnsett ha vært bortom Kiwi også, vi får se.
Han HAR vært på obs i dag, og kjøpt BRÆNNE SAFT til meg!! (vel, oss)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nok vart lenger
Jeg har sjekka og jeg er ikke der... Enda![]()
Sånne ting kan vel fort gå litt over vel?Enten er det der fau møtet nå snart en time på overtid, eller så har mannen min rotet seg bort på vei hjem... det er borte på skolen, liksom. Det tar ikke 50 minutter å komme seg derfra om man så går med begge ungene og plukker blåbær og surgress langs veien... og han hadde faktisk bil!
Sånne ting kan vel fort gå litt over vel?
Ikke? Synes liksom jeg har sett deg her støtt og stadigJeg har sjekka og jeg er ikke der... Enda![]()
Du er ikke langt unna da.Jeg har sjekka og jeg er ikke der... Enda![]()
Haha, da vet du det til neste gang;-)Jamå nok ha mer enn halvt beger rømme på 200 gram kjøtt. Kjøttsmaken kom gjennom på sist 40 gram æsj
![]()
Godt det og ;-)Pølse![]()
Regner med du har fått den nå ;-)Da venter jeg på at den kommer. Sender ikkeno daim før jeg har fått den!
Nja.. Kommer an på når den er...?Det varer ikke lenge. Neste oppdatering?
Og brænne saft er....??Regner med det ja.
Hørte han parkerte utenfor her nå. Han kan sånnsett ha vært bortom Kiwi også, vi får se.
Vi hadde i sommer vi.Vi pleier å ha det. Guttungen pleier å få ha det på brødskiva på lørdagsfrokostenJeg spiser så og si aldri -kun når jeg er desperat
![]()
Nja.. Kommer an på når den er...?
Ja jeg må det :-oMå passe deg nå
Jeg har vært her jevnt og trutt. I ca en uke. Før det var det en uplanlagt litt for lang pause...Ikke? Synes liksom jeg har sett deg her støtt og stadigMen jeg bæbler en del på andre tråder og da
og er en del på termin forumet mitt og
![]()
Stemmer, nærmer seg det nærmer seg...Du er ikke langt unna da.
100. plass har 302 innlegg, og etter hva jeg kan se har du 288 innlegg
Åååååååååååå det der var dårlg gjort detRegner med det ja.
Da sover jeg og. Målet får være å være på lista i morra tidlig da...sent. siste var for halvannen time, så neste er når jeg sover
Verdens bste saftOg brænne saft er....??
Og brænne saft er....??