Regner med jeg går for 2.500, litt sånn semi rundt men det får nå væreMen det er veldig hyggelig å ha deg innom ;-)
3000 får bare være 3000 ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med jeg går for 2.500, litt sånn semi rundt men det får nå væreMen det er veldig hyggelig å ha deg innom ;-)
3000 får bare være 3000 ;-)
Hmmm.. vi har sjokade da..Hva skal du ha på dem da?
Ja merka det :-oStille her igjen nå
Ja det gjør heldigvis det ;-)Alt hjelper![]()
Den er grei! Bytter lett!Da kan jeg sende en boks pringles til deg og du Daim til meg :-D
Takk takk :-DSender den i en fart![]()
Det ble det her ogJeg spiser en halv boks hver gang vi har taco eller pizza![]()
Må være meg. Når jeg kommer forsvinner alle! HahaStille her igjen nå
Håper den smaker:-DTakk takk :-D
*fanger sjokolade i lufta*
Ja det er bedre enn 2704 liksom ;-)Regner med jeg går for 2.500, litt sånn semi rundt men det får nå være
Det er godt. :-DHmmm.. vi har sjokade da..Egentlig ikke no glad i det men.. Nugatti med banan på hadde vært godt.
Jeg tror ungene sover, men mannen kommer straks, så jeg vet ikke hva jeg har.Jeg har skravletid nå ;-)
Da slenger jeg boksen ut døra ;-)Den er grei! Bytter lett!![]()
JaCravings![]()
PølseHva Spiste de to andre??
Haha! Rømmeelsker du og?Jamå nok ha mer enn halvt beger rømme på 200 gram kjøtt. Kjøttsmaken kom gjennom på sist 40 gram æsj
![]()
Da venter jeg på at den kommer. Sender ikkeno daim før jeg har fått den!Da slenger jeg boksen ut døra ;-)
Hvordan står det til med deg for tida? Lenge siden jeg har snakka med degJeg tror ungene sover, men mannen kommer straks, så jeg vet ikke hva jeg har.
Knapt sett ham i dag, jeg fikk når han kom, han var gått når jeg kom tilbake, og han kom bare for å snu i døra
Vi pleier å ha det. Guttungen pleier å få ha det på brødskiva på lørdagsfrokostenDet er godt. :-D
Vi har ikke nugatti i hus...
Yes det stemmerJa jeg så det etterpå ;-)
På kinodagen?