Må passe deg nåJa merka det :-o
Jeg får nesten litt for mange innlegg etter hverandre....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må passe deg nåJa merka det :-o
Jeg får nesten litt for mange innlegg etter hverandre....
He he jeg ogsåJa det gjør heldigvis det ;-)
Og jeg har Skravlet mer i dag enn mandag og tirsdag til sammen;-)
Bekkenet er som det er, og jeg begynner å bli sliten.Hvordan står det til med deg for tida? Lenge siden jeg har snakka med deg![]()
Er og enda mer nåHaha! Rømmeelsker du og?
Du får ta det som Kengu ikke vil ha daSend litt hit![]()
Haha, ja det gjenstår å se...Kommer etter helga!ikke sikkert jeg klarer å holde meg unna da. Vi går se.
![]()
Går sakte for meg også. Selv om jeg bare har mål om 500, for å komme på hel-rundt...Tror nok ikke det blir 3.000
Det går sakte for meg om dagen
Jeg har skravletid litt på og av en time eller så til, så mye skravling frem til legging.Jeg har skravletid nå ;-)
Ups... Nei jeg vet egentlig detJa kan ikke ha tre ukers pause iallefall ;-)
Kengu sender videreDu får ta det som Kengu ikke vil ha da![]()
4 uker igjen til termin. Snart permisjon, og det skal bli godt! Veldig sliten og mye vondter, sånn kort oppsummertBekkenet er som det er, og jeg begynner å bli sliten.
2,5 måned igjen, og jeg begynner å glede meg til å få møte den lille. Men tiden flyr altfor fort i forhold til alt jeg skulle ha ordnet.
Med deg da?
Hehe, da er vi toEr og enda mer nå![]()
Jeg har sjekka og jeg er ikke der... EndaIkke sett på topp 100 lista i det hele tatt denne mnd!!vet ikke om jeg er der engang. Må Kanskje sjekke. .?
Har nok vart lengerEnten er det der fau møtet nå snart en time på overtid, eller så har mannen min rotet seg bort på vei hjem... det er borte på skolen, liksom. Det tar ikke 50 minutter å komme seg derfra om man så går med begge ungene og plukker blåbær og surgress langs veien... og han hadde faktisk bil!
Du er på 61. plass med 454 innleggIkke sett på topp 100 lista i det hele tatt denne mnd!!vet ikke om jeg er der engang. Må Kanskje sjekke. .?
Ok! Jaja, ikke det verste det da. Har vært så lite aktiv nå så var egentlig veldig usikker på om jeg i det hele tatt hadde kommet meg på lista såDu er på 61. plass med 454 innlegg