Skravletråd Oktober

Hvordan står det til med deg for tida? Lenge siden jeg har snakka med deg:)
Bekkenet er som det er, og jeg begynner å bli sliten.

2,5 måned igjen, og jeg begynner å glede meg til å få møte den lille. Men tiden flyr altfor fort i forhold til alt jeg skulle ha ordnet.

Med deg da?

Ute på vandring for sukkertøy nå :p

Knott sikler i munn vettu :p jeg ser sikkelig gravid ut og så godt jeg har tykk vinterjakke :) oppvokst her vi bor så kjenner en del :p

Bekkenet er som det er, og jeg begynner å bli sliten.

2,5 måned igjen, og jeg begynner å glede meg til å få møte den lille. Men tiden flyr altfor fort i forhold til alt jeg skulle ha ordnet.

Med deg da?
4 uker igjen til termin. Snart permisjon, og det skal bli godt! Veldig sliten og mye vondter, sånn kort oppsummert:). Har heldigvis ikke så veldig mye igjen å gjøre, men litt.

Ikke sett på topp 100 lista i det hele tatt denne mnd!!:o vet ikke om jeg er der engang. Må Kanskje sjekke. .?

Enten er det der fau møtet nå snart en time på overtid, eller så har mannen min rotet seg bort på vei hjem... det er borte på skolen, liksom. Det tar ikke 50 minutter å komme seg derfra om man så går med begge ungene og plukker blåbær og surgress langs veien... og han hadde faktisk bil!

Enten er det der fau møtet nå snart en time på overtid, eller så har mannen min rotet seg bort på vei hjem... det er borte på skolen, liksom. Det tar ikke 50 minutter å komme seg derfra om man så går med begge ungene og plukker blåbær og surgress langs veien... og han hadde faktisk bil!
Har nok vart lenger

Ikke sett på topp 100 lista i det hele tatt denne mnd!!:eek: vet ikke om jeg er der engang. Må Kanskje sjekke. .?
Du er på 61. plass med 454 innlegg

Back
Topp