>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det tok ikke lang tid, vet om andre som venter mye lenger
Spørs vel hvor i landet man bor. Her er det 1 år som er grensaSå bra da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tok ikke lang tid, vet om andre som venter mye lenger
Spørs vel hvor i landet man bor. Her er det 1 år som er grensaSå bra da![]()
Ja gjør nok detSpørs vel hvor i landet man bor. Her er det 1 år som er grensa![]()
Håper det ikke koster et lite lands budsjett for å fikse detslik det gjorde med vår konstant. Så tilslutt skrota vi den og kjøpte ny
![]()
Et hav av biler der ute![]()
Nå klarte jeg ikke å se noe på testen over, men dersom du så en svak strek det bør du fremdeles vente litt med CB, av erfaring som ex-testoman så er de mindre følsomme.Frister såååååå å svi av CB også![]()
Ikke se streken??Vis vedlegget 143059
Ser dere streken min der? Er vel 10 DPO men jeg bare visste jeg var gravidsiden dere sa dere ikke så streken så skal jeg se om dere ser denne
![]()
God morgen til deg ogsåGoooood morgen!![]()
Oi, det var ikke mye.God morgen!
Lite skravling denne uken?? Bare 5600 i går![]()
Masse lykke til.Jadette går nok bra
nå er det ca 4 timer igjen til svar og time til legetimen. Sykemeldingen min er borte så fikk ikke sendt til jobben
lurer på hvor jeg la den x)
Så koselig, har en fin turHmmm kanskje jeg skal gå ut en tur med mini![]()
Deilig det også avogtil
Ok, masse lykke til med veien videre.105 kg. Med mine 165 cm. Fikk den dekka grunnet tilleggsykdom. Har leiden mutasjon og får raskere blodpropp og har opplevd det. Så dermed er faren større for å få det når jeg var ganske overvektig.
Dessverre prøvd masse for å komme ned. Eneste som funka var reductil. Men den gikk jo av markedetSå etter 3 år i tenkeboksen ang operasjon gikk jeg for det. Tok 10 mnd fra søknad til fullført.
![]()
God morgen til deg også.God morgen alle sammen
Goooood morgen!![]()
God morgen, jenter.God morgen. Hvordan er det med dere jenter?
God morgen, jenter.
Har det bra jeg
Planer for dagen
Slappe av, skravle, husarbeid...Ja, idag skal vi prøve å få snurr på bilen igjenyey....
Du da?![]()
God morgen!
Lite skravling denne uken?? Bare 5600 i går![]()