Skravletråd Oktober

Frister såååååå å svi av CB også:p
Nå klarte jeg ikke å se noe på testen over, men dersom du så en svak strek det bør du fremdeles vente litt med CB, av erfaring som ex-testoman så er de mindre følsomme.
Men når det er sagt, er ikke bestandig de blir sterkest i morgen urin, jeg fikk alltid sterkest tester rundt kl13 :rolleyes:

Masse lykke til vider

Deilig det også avogtil

Ja, det var greit med en sånn rolig morgen, men hverdags blir det jo ikke. Ikke før jeg hr fri hver dag i alle fall, men det er jo ikke så lenge til permisjonen egentlig.

Ungene er nå levert hvert sitt sted, eldstemann begynte jo undervisning for en time siden, og mannen kommer vel snart hjemom for å hente tingene sine og evt skifte på seg før han drar på jobb, kanskje dusje også, det fikk han ikke gjort i morges siden han går med den blodtrykksmåleren, men den hadde han altså avtale for å få tatt av for et kvarter siden.

Planene mine for dagen er veldig enkle, denne onsdagen har jeg ingen liste. Jeg har spist frokost, jeg skal spise lunsj om et par timer, jeg har satt igang vaskemaskina, og hunden luftet mannen før han dro til legen. Jeg skal strikke, skravle og slappe av. Det vurderes fortløpende om jeg skal oppsøke barnas hus, som har "babykveld" i dag, og tilbud på bilstolen vi vel mer eller mindre har landet på (at vi kjøper ny av samme som vi har, cabriofix. Siden den vi har er 7,5 år gammel når ungen blir født) Men tilbudet er ikke før etter klokken 18, og grunnet logistikk rundt ungenes treninger, faumøte og sånn må jeg i så fall dra uten mannen, med fireåringen, og bale med meg sete og base ut i bilen, med et bekken som har vært tre kvarter i en hall og sett på barneidrett. Det er ikke akkurat veldig fristende, men det er jo 900 kr billigere enn fullpris da, spm er om det kommer på tilbud flere ganger, det er jo relativt jevnlig på tilbud egentlig, men en gang til før jul? Tar jeg sjangsen på det, opp mot å slippe å ordne det i dag?

105 kg. Med mine 165 cm. Fikk den dekka grunnet tilleggsykdom. Har leiden mutasjon og får raskere blodpropp og har opplevd det. Så dermed er faren større for å få det når jeg var ganske overvektig.
Dessverre prøvd masse for å komme ned. Eneste som funka var reductil. Men den gikk jo av markedet :( Så etter 3 år i tenkeboksen ang operasjon gikk jeg for det. Tok 10 mnd fra søknad til fullført. :)
Ok, masse lykke til med veien videre.
Må ha vært en tøff beslutning

God morgen!
Lite skravling denne uken?? Bare 5600 i går :(

Beklager, jeg sviktet også i går, jeg svikter stort sett hver dag denne uken, jeg har egentlig i hovedsak overskudd nok til å..... sove.

Jeg karrer meg ut av senga og på jobb, sånn rundt 10 begynner jeg å fungere, da er det en god time til lunsj, og når jeg går til lunsj bruker jeg ganske lang tid pga bekkenet som altså innen den tid har sittet tre timer på en kontorstol og ikke har det helt bra. Så spiser jeg, og jobber en liten time til (i går ble det to, så litt mindre da en annen dag) før jeg drar hjem, spiser og enten sovner eller kollapser på sofaen hvor jeg leser litt bv, surfer litt fb, strikker litt, og egentlig gjør ingenting. Unger, middag, lekser og mann, jeg havner på senga eller sofaen igjen etter det også, og reelt sett orker jeg ikke strikke, jeg spikker candy crush til jeg hr brukt opp livene mine (eller strømmen på mobilen, den suger rått med batteri, særlig om man sovner fra den...) og vips sier mannen at det er tid for kveldsmat og at jeg legger meg. Og sånn går dagene
I dag er onsdag, så da skal jeg ikke på jobb, så da tenkte jeg kanskje at de er våken-og-fungerer-nesten timene mine fra sånn 10-11 til rundt 14 kunne jeg kanskje bruke litt her. før jeg da må hente unger, fore, se til lekser og følge på trening. Og altså vurdere å kjøpe babystol, jeg veksler mellom JA og NEI sånn ca en gang i kvarteret, og vet ikke hva jeg lander på

Back
Topp