Skravletråd Oktober

Ja gruer meg til han blir eldre og ikke har tid til kos lenger❤❤
Det skjønner jeg, men det er jo lov å håpe at det ikke blir glemt dette med kosen da :) tuppa mi elsker kos, 3,5 år :) ♡♡

Han ville ha det han også !

Ja ikke min feil at han ikke trodde på meg, når jeg sa at jeg drar å kjøper bil på mandag :P og uansett så blir han ikke berørt. Lånet har jeg tatt alene, bilen står på meg og forsikringa
Syns det skal stå respekt av at du faktisk gjorde det :)

Ah, er din og mongo? :p
Her er batteriet flatt..og der er hull i potta, rust, ene baklykta detter nesten av og to pærer er røket. +++
Her er koblinga til det ene blinklyset gåent, det ene bremselyset slutter å virke hele tiden, knappen på nøkkelen er ødelagt, ene biten av håndtaket datt av i fart, diverse bulker, abs-sensoren er ødelagt så den tror det er glatt hele tiden, og sentrallåsen virker ca 30% av tiden. :rolleyes:
Jeg ønsker meg ny bil. :p

Her er koblinga til det ene blinklyset gåent, det ene bremselyset slutter å virke hele tiden, knappen på nøkkelen er ødelagt, ene biten av håndtaket datt av i fart, diverse bulker, abs-sensoren er ødelagt så den tror det er glatt hele tiden, og sentrallåsen virker ca 30% av tiden. :rolleyes:
Jeg ønsker meg ny bil. :p
Ja det skjønner jeg godt at du gjør :-P

Back
Topp