Lolo
Forumet er livet
Hva ville mannen ha da?Tror ikke jeg har hørt om den![]()
Kjøpt en Skoda octavia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ville mannen ha da?Tror ikke jeg har hørt om den![]()
Kjøpt en Skoda octavia
Skal operere ut en stor cyste på eggstokkenHuff da, hva er det du skal?
Hadde bare alle forstått det...De kan bare ti still, lite for de betyr ikke lite for deg
Må jo være kjempemotivasjon for han å finne seg noe fast!Hehe. Kanskje det ja![]()
Mannfolk! Å gå bak ryggen på noen, er jo å gjøre noe i det skjulte. Det har du jo ikke gjort. Dere hadde jo snakka om det på forhånd og, han ville bare ikke ha en så dyr bil. (?) Så nei, jeg er på ditt lag her!Ja egentlig ! Jeg gjorde det mens han var på jobb da, men jeg ga beskjed, men han mener jeg har gått bak ryggen hans
Ja det gjør det![]()
Ja, satser på at det er i boks i løpet av morgendagen!150 innlegg er ikke mye da, det klarer du fort om du vil!
Lykke til!Skal operere ut en stor cyste på eggstokken
Hva ville mannen ha da?
Han ville ha det han også !Mannfolk! Å gå bak ryggen på noen, er jo å gjøre noe i det skjulte. Det har du jo ikke gjort. Dere hadde jo snakka om det på forhånd og, han ville bare ikke ha en så dyr bil. (?) Så nei, jeg er på ditt lag her!![]()
Vel jeg vasker også fulle maskunerJeg vasker når det er fulle maskiner av de ulike vaskene jeg, så veldig glad i mitt systemhe he
Pssssj, du er så uskyldig som guds lille lam her faktisk!Han ville ha det han også !
Ja ikke min feil at han ikke trodde på meg, når jeg sa at jeg drar å kjøper bil på mandagog uansett så blir han ikke berørt. Lånet har jeg tatt alene, bilen står på meg og forsikringa
Planen er kikkhull, men siden den ligger slik til at det er stor mulighet for at de må åpne og fjerne ene eggstokken så blir det på vanlig operasjonssal i stedet for dagkirurgen og jeg må ligge over natten der. Narkose skremmer vettet av megLykke til!
Kikkehullsoperasjon?
Skjønner det er skummelt jeg! Bare narkosen hadde jeg grua for...![]()
:O
Dere trenger ny:O
Uff, er bilen din også syk![]()
Min biler detter fra hverandre.Oh yes.. Er drittlei hele bilen
Din og?![]()
Hatt migrene i hele dag og mannen skal opp kl 6Det var tidlig
Ikke min, men det var en annen her inne som klagde over syk bil før i dagOh yes.. Er drittlei hele bilen
Din og?![]()
Ikke min, men det var en annen her inne som klagde over syk bil før i dag
Min biler detter fra hverandre.men ble eu godkjent i sommer (utrolig nok), så vil ikke kvitte meg med den før neste gang den skal eu godkjennes.
![]()
TakkerPssssj, du er så uskyldig som guds lille lam her faktisk!
Regner med at vi kommer til å ha bilen vår en 5 å til før vi bytte den, er "bare" en 2010 modellAha! Biler kan være noe drit![]()