Skravletråd Oktober

Ja egentlig ! Jeg gjorde det mens han var på jobb da, men jeg ga beskjed, men han mener jeg har gått bak ryggen hans

Ja det gjør det :p
Mannfolk! Å gå bak ryggen på noen, er jo å gjøre noe i det skjulte. Det har du jo ikke gjort. Dere hadde jo snakka om det på forhånd og, han ville bare ikke ha en så dyr bil. (?) Så nei, jeg er på ditt lag her! :P

Hva ville mannen ha da?
Mannfolk! Å gå bak ryggen på noen, er jo å gjøre noe i det skjulte. Det har du jo ikke gjort. Dere hadde jo snakka om det på forhånd og, han ville bare ikke ha en så dyr bil. (?) Så nei, jeg er på ditt lag her! :P
Han ville ha det han også !

Ja ikke min feil at han ikke trodde på meg, når jeg sa at jeg drar å kjøper bil på mandag :P og uansett så blir han ikke berørt. Lånet har jeg tatt alene, bilen står på meg og forsikringa

Han ville ha det han også !

Ja ikke min feil at han ikke trodde på meg, når jeg sa at jeg drar å kjøper bil på mandag :P og uansett så blir han ikke berørt. Lånet har jeg tatt alene, bilen står på meg og forsikringa
Pssssj, du er så uskyldig som guds lille lam her faktisk!

Lykke til!
Kikkehullsoperasjon?
Skjønner det er skummelt jeg! Bare narkosen hadde jeg grua for...:(
Planen er kikkhull, men siden den ligger slik til at det er stor mulighet for at de må åpne og fjerne ene eggstokken så blir det på vanlig operasjonssal i stedet for dagkirurgen og jeg må ligge over natten der. Narkose skremmer vettet av meg :p

Min biler detter fra hverandre. :p men ble eu godkjent i sommer (utrolig nok), så vil ikke kvitte meg med den før neste gang den skal eu godkjennes. :p

Ah, er din og mongo? :p
Her er batteriet flatt..og der er hull i potta, rust, ene baklykta detter nesten av og to pærer er røket. +++

Back
Topp