Lolo
Forumet er livet
Tom...? Tror jeg aldri har skjedd meg..!Hurra skittentøyskurven er tom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tom...? Tror jeg aldri har skjedd meg..!Hurra skittentøyskurven er tom![]()
Og så bor du i Harstad?Altfor tidlig for min smak. liker ikke kulda
Jeg syns det er greit med fler, så slipper jeg å sortere når jeg putter inn i maskinen
Huff da, hva er det du skal?Ja, veldigOg hjelper så lite når familie og slik forteller meg at dette er jo bare et lite inngrep og at jeg overreagerer med å være så nervøs. Det er mulig, men for meg er det fortsatt kjempeskummelt
![]()
Jeg har fem kurver til skittentøy! Gull verdtJepp, sånn er det her også; gleder meg til å få større vaskerom for da skal jeg ha enda flere!
Egentlig ikke så veldig bra.Hvordan ligger du an med nye målet ditt?
Jeg har fem kurver til skittentøy! Gull verdt![]()
Da må vi gjøre noe med det daEgentlig ikke så veldig bra.
Skravlet veldig lite de siste dagene
De kan bare ti still, lite for de betyr ikke lite for degJa, veldigOg hjelper så lite når familie og slik forteller meg at dette er jo bare et lite inngrep og at jeg overreagerer med å være så nervøs. Det er mulig, men for meg er det fortsatt kjempeskummelt
![]()
Vi har og vask til å henge vått på. Elsker vaskerommet mittVirkelig! Har 6 pluss en vask til å henge opp våte kluter på!
Er så herlig!
Yes helt tomTom...? Tror jeg aldri har skjedd meg..!
Nå skal jeg snart idusjen og så legge meg så blir ikke så veldig mye mer i kveldDa må vi gjøre noe med det da![]()
Klarer meg med en jeg,vil ikke ha fulltvav kurver på badetJeg har fem kurver til skittentøy! Gull verdt![]()
Det var tidligNå skal jeg snart idusjen og så legge meg så blir ikke så veldig mye mer i kveld
Nei, da begrenser det seg.Nå skal jeg snart idusjen og så legge meg så blir ikke så veldig mye mer i kveld
Men da må den ene være svææær da?Klarer meg med en jeg,vil ikke ha fulltvav kurver på badet
Ikke superstor å det passer fint for da vaskes det oftereMen da må den ene være svææær da?
Mine oppleves ikke som å ta all plass altså, passer så naturlig inn atte![]()
Jeg vasker når det er fulle maskiner av de ulike vaskene jeg, så veldig glad i mitt systemIkke superstor å det passer fint for da vaskes det oftere
Tror ikke jeg har hørt om denJeg får nok bestemme neste bilen, for hans siste valg var helt på trynet. Skoda Roomster liksom. Å herre for en møkkabil
Eller hva har du kjøpt ?