Jaja, godt med bananskive da.Det ble banan på skive med godt smør
Vi har jo bensinstasjon og kro dakunne kjørt og kjøpt burger, men frister lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, godt med bananskive da.Det ble banan på skive med godt smør
Vi har jo bensinstasjon og kro dakunne kjørt og kjøpt burger, men frister lite
Jada, det er vel ikke noe problemBlir fort full igjen
Gruer du deg?Skal bli flinkere å komme innom. Tviler på jeg får sove i natt så blir vel her litt![]()
Nei er nok ikke detJada, det er vel ikke noe problem
Jeg syns det er greit med fler, så slipper jeg å sortere når jeg putter inn i maskinenDet jeg u grunn jeg også. Er vel samme problemet her også.
Ja, veldigGruer du deg?
Haha, veldig sur? Eller bare litt snurt for å ikke ha vært med i bestemmelsesprosessen?
Når får du den?
Hehe litt begge delerHva er galt?
Jepp, sånn er det her også; gleder meg til å få større vaskerom for da skal jeg ha enda flere!Jeg syns det er greit med fler, så slipper jeg å sortere når jeg putter inn i maskinen
Mannen ble sur fordi du kjøpte deg bil?Hehe litt begge delerenten i morgen eller torsdag
Nei jeg kjøpte jo bil, ble ikke populært![]()
Har ikke vaskerom, maskinene er på badet vårtJepp, sånn er det her også; gleder meg til å få større vaskerom for da skal jeg ha enda flere!
Går seg til!Hehe litt begge delerenten i morgen eller torsdag
Ja gruer meg til han blir eldre og ikke har tid til kos lenger❤❤Åh ♡ det er så herlig når de egentlig er litt for stor men vil kose litt uansett
Hehe. Kanskje det jaHaha, dere får si det til ham neste gang dere ser ham!![]()
Mannen ble sur fordi du kjøpte deg bil?
Så teit
Ja egentlig ! Jeg gjorde det mens han var på jobb da, men jeg ga beskjed, men han mener jeg har gått bak ryggen hansGår seg til!går nok fortere over når dere får bilen, og han ser hvor lurt det var.
![]()
Hehe litt begge delerenten i morgen eller torsdag
Altfor tidlig for min smak. liker ikke kuldaUff det er tidlig altså
150 innlegg er ikke mye da, det klarer du fort om du vil!Yay!jeg er litt til og fra jeg og idag. Mangler bare 150 innlegg på å ha klart målet.
![]()
Samme greia her ! Vi ble ikke enig og han ville ikke rikke seg så da ble det sånnOioioi!!!! kjøpte bil uten MANNEN!!!!!
Hehe kunne aldri gjort noe sånt mot egoet hans![]()
Hvordan ligger du an med nye målet ditt?Så koselig da.
Jeg bør egentlig ha ganske mange innlegg i dag..
Samme greia her ! Vi ble ikke enig og han ville ikke rikke seg så da ble det sånn![]()