Ja særlig hun ene ;-)Tipper barna i barnehagen elsker neglene dine![]()
Og ble lagt merke til på foreldremøtet på skolen i kveld og ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja særlig hun ene ;-)Tipper barna i barnehagen elsker neglene dine![]()
Ja helst ryddes ned i magenIkke sant når man rydder kjøkkenet må man gjøre det ordentlig?
Så dersom man finner en 1/3 pose potetgull i skapet må den også ryddes![]()
Ja får håpe det gjentas i morgen ;-)Så deilig at de sover normalt
Kos deg på jobb!
Hei på degHei godtfolk :-D
Alt bra?
Jeg har de per nå på et eldre gjestetoalett, sånn som er I eldste hus. I enden der toalettet var før står de oppå hverandre.Har ikke vaskerom, maskinene er på badet vårt
Det skjønner jeg, men det er jo lov å håpe at det ikke blir glemt dette med kosen daJa gruer meg til han blir eldre og ikke har tid til kos lenger❤❤
Syns det skal stå respekt av at du faktisk gjorde detHan ville ha det han også !
Ja ikke min feil at han ikke trodde på meg, når jeg sa at jeg drar å kjøper bil på mandagog uansett så blir han ikke berørt. Lånet har jeg tatt alene, bilen står på meg og forsikringa
Bare braHei godtfolk :-D
Alt bra?
Her er koblinga til det ene blinklyset gåent, det ene bremselyset slutter å virke hele tiden, knappen på nøkkelen er ødelagt, ene biten av håndtaket datt av i fart, diverse bulker, abs-sensoren er ødelagt så den tror det er glatt hele tiden, og sentrallåsen virker ca 30% av tiden.Ah, er din og mongo?
Her er batteriet flatt..og der er hull i potta, rust, ene baklykta detter nesten av og to pærer er røket. +++
Nope, han kommer nok til å innse det han og!Takkerjeg synes ikke jeg har gjort noe galt
![]()
God kveld! Her er alt strålende!Hei godtfolk :-D
Alt bra?
Hei på deg. Alt bra her. Med deg og?Hei godtfolk :-D
Alt bra?
Jo alt Bra.Hei på degalt bra. Stuptrøtt men må jo se solsidan før jeg legger meg
med deg?
Hva har du gjort idag da?Jo alt Bra.
En hektisk dag men![]()
Nå ser jeg på midsummer murders ;-)
Alt braBare bra![]()
Tatt kvelden og ligger I senga. Alt bra der?![]()
Ja det skjønner jeg godt at du gjørHer er koblinga til det ene blinklyset gåent, det ene bremselyset slutter å virke hele tiden, knappen på nøkkelen er ødelagt, ene biten av håndtaket datt av i fart, diverse bulker, abs-sensoren er ødelagt så den tror det er glatt hele tiden, og sentrallåsen virker ca 30% av tiden.
Jeg ønsker meg ny bil.![]()
Ja alt er tipp topp :-DGod kveld! Her er alt strålende!der og?
Ja alt er bra :-DHei på deg. Alt bra her. Med deg og?