Mmm, det er jo kjempegodt!!Veldig glad i pistasjis med sjokolade ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm, det er jo kjempegodt!!Veldig glad i pistasjis med sjokolade ;-)
Men vi er andre som skravler ;-)Klart vi kan, bare ikke akkurat i dag. I dag har jeg annet å gjøre. Dvs, snart sove
Ja det kan bli litt å tenke på.Ja håper det. Jeg må bare bli enig med meg selv hvor mange % jeg skal jobbe. 100% aften blir litt mye synes jeg
Helt sant! Er visst flere som velger sykepleierstudier enn ingeniør i år leste jegShit, ja, det er ikke barebare. Samboeren min var nettopp ferdig med etterutdanning i sommer, og begynte den festlige prosessen med jobbsøking. Viser seg at det ikke var mye vits i ingeniørutdanning, han jobber som elektriker nå.akkurat som han gjorde, før han begynte på skolen igjen.
Går fint da, vi klarer oss godt, og er glade for at han fikk noe i det hele tatt. Men var jammen ikke lett. Og surt med de årene på skole uten vits i!
Det gjør de helt sikkert lurt i! Jaaj, tidene vil jo snu. Så får vi håpe det heller blir før enn senere.Helt sant! Er visst flere som velger sykepleierstudier enn ingeniør i år leste jeg
Nå ser vi film på tv3, med Hugh Grant og Sarah Jessica Parker. Kjedelig med reklame pause da!Her blir det "side om side"
Da føler jeg meg i hvert fall bortskjemt.. =/Har jobbet helger siden jeg gikk ut av videregående
Bare hver 4. nå da heldigvis![]()
Hørtes ikke ut som noe jeg vil se nei...Det ble altfor varmt her nå også. Nå må døra opp
Måtte faktisk klippe ut hva den handler om
Tyrant er en serie som forteller historien om en uvitende familie som dras inn i verdenen til en turbulent nasjon i midtøsten styrt av en diktator. Serien vil fokusere seg rundt temaer som makt og familie, i tillegg til at handlingen muligens skal være inspirert av Bashar Al-Assad og hva som har pågått i Syria.
Det er bare ikke en hyggelig serie. Den viser virkeligheten av noe jeg finner helt uforståelig:/
Det er jo såååå godt :-DDet er mannens også. Jeg fatter det bare ikke![]()
Får krysse fingrene for det. De påstår visst det skal snu i 2017 har jeg lestDet gjør de helt sikkert lurt i! Jaaj, tidene vil jo snu. Så får vi håpe det heller blir før enn senere.
Hehe, bare tenkte at legging kunne være en tidkrevende affære med baby. Hvir stor har han blitt nå forresten? Ikke verst, hva har du spist?Selvfølgelig, har til og med fått laget meg mat
Ja det er digg :-DMmm, det er jo kjempegodt!!
Åh? I olja og?Får krysse fingrene for det. De påstår visst det skal snu i 2017 har jeg lest
Hva har du spist?Da er jeg mett, hva skjer?
Har hatt helt dilla på milkshake denne graviditeten, og da har det gått mye pistasjis!!Ja det er digg :-D
Hva heter den?Nå ser vi film på tv3, med Hugh Grant og Sarah Jessica Parker. Kjedelig med reklame pause da!
Han sov allerede kl 18:45, det var de eldste jeg holdt på med.Hehe, bare tenkte at legging kunne være en tidkrevende affære med baby. Hvir stor har han blitt nå forresten? Ikke verst, hva har du spist?![]()
Ååå, det hørtes godt ut :-DHar hatt helt dilla på milkshake denne graviditeten, og da har det gått mye pistasjis!!
Spiste biff med hjemmelaget kantarellstuing, hjemmelager bearnaise, varm mais og aspargesHva har du spist?
Her skravles det ;-)