Skravletråd Oktober

Uff nei, da er det ikke lett! Har han funnet seg noe nå da?
Ikke enda:-/. Og med alle som er blitt sagt opp i oljen og ringvirkningene av det så er det kamp om beinet. Hører om til og med stillinger i butikker som har flere hundre søkere. Men nå har han søkt på 5-6 de siste par dagene så krysser fingrene:-)

Ja er egentlig ganske greit, det er kona til fetteren min som er leder og så meg og ei venninne som er assisterende leder. Så ofte sitter meg og venninna mi i telefonen mens vi spiller Haha :P
Haha, så koselig! :D da vil jeg tro det er ganske lett å få hjelp!

Ja ble litt varmt :p

Aldri hørt om den. Hva handler den om?
Det ble altfor varmt her nå også. Nå må døra opp:p

Måtte faktisk klippe ut hva den handler om

Tyrant er en serie som forteller historien om en uvitende familie som dras inn i verdenen til en turbulent nasjon i midtøsten styrt av en diktator. Serien vil fokusere seg rundt temaer som makt og familie, i tillegg til at handlingen muligens skal være inspirert av Bashar Al-Assad og hva som har pågått i Syria.

Det er bare ikke en hyggelig serie. Den viser virkeligheten av noe jeg finner helt uforståelig:/

Ikke enda:-/. Og med alle som er blitt sagt opp i oljen og ringvirkningene av det så er det kamp om beinet. Hører om til og med stillinger i butikker som har flere hundre søkere. Men nå har han søkt på 5-6 de siste par dagene så krysser fingrene:-)
Shit, ja, det er ikke barebare. Samboeren min var nettopp ferdig med etterutdanning i sommer, og begynte den festlige prosessen med jobbsøking. Viser seg at det ikke var mye vits i ingeniørutdanning, han jobber som elektriker nå. :p akkurat som han gjorde, før han begynte på skolen igjen.
Går fint da, vi klarer oss godt, og er glade for at han fikk noe i det hele tatt. Men var jammen ikke lett. Og surt med de årene på skole uten vits i!

Back
Topp