Skravletråd Oktober

Shit, ja, det er ikke barebare. Samboeren min var nettopp ferdig med etterutdanning i sommer, og begynte den festlige prosessen med jobbsøking. Viser seg at det ikke var mye vits i ingeniørutdanning, han jobber som elektriker nå. :p akkurat som han gjorde, før han begynte på skolen igjen.
Går fint da, vi klarer oss godt, og er glade for at han fikk noe i det hele tatt. Men var jammen ikke lett. Og surt med de årene på skole uten vits i!
Helt sant! Er visst flere som velger sykepleierstudier enn ingeniør i år leste jeg

Da er jeg mett, hva skjer?

Det ble altfor varmt her nå også. Nå må døra opp:p

Måtte faktisk klippe ut hva den handler om

Tyrant er en serie som forteller historien om en uvitende familie som dras inn i verdenen til en turbulent nasjon i midtøsten styrt av en diktator. Serien vil fokusere seg rundt temaer som makt og familie, i tillegg til at handlingen muligens skal være inspirert av Bashar Al-Assad og hva som har pågått i Syria.

Det er bare ikke en hyggelig serie. Den viser virkeligheten av noe jeg finner helt uforståelig:/
Hørtes ikke ut som noe jeg vil se nei...

Hehe, bare tenkte at legging kunne være en tidkrevende affære med baby. Hvir stor har han blitt nå forresten? Ikke verst, hva har du spist? :)
Han sov allerede kl 18:45, det var de eldste jeg holdt på med.
Han er 7 måneder nå :)

Spiste biff med hjemmelaget kantarellstuing, hjemmelager bearnaise, varm mais og asparges :)

Back
Topp