Må tenke litt på detHva synes du vi burde ha som mål da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må tenke litt på detHva synes du vi burde ha som mål da?
He he burde lært det nåJupp, aldri så langt unna![]()
Helt fantastiskHatt en fin helg?
Må tenke litt på det
Neida, du har vel fortjent en pause, men jeg kommer nok til å savne deg.He he burde lært det nå
God dagGod morgen![]()
Det er klart bedre enn null jaIgrunn ikke. Men bedre enn ingenting
Er sååå koselig å ha deg tilbake, snuppa!!Titter innom her jeg, etter å ha vært fraværende fra BV aldri så lenge![]()
Hvordan gikk det med flyttingen i går? Kos dere hos svigersMorn morn![]()
Idag skal vi besøke svigers. Og så skal mannen dra hjem, mens jeg og snupps skal være igjen til tirsdag.
Enn du?![]()
Er du ikke i form?Her tror jeg dagen blir tilbragt i senga/ på sofaen
God dagGod morgen!
Ligger enda i senga jeg :O
God dagdeilig med sløv start på dagen!
Var veldig godt. Pleier ha sløve søndager jeg, da. Nå sitter jeg bare i kosedress og strikker ☺
Hva strikker du?
Nå har jeg nettopp begynt på ENDA et par nye sokker
Skal strikke rosa sokker med katter på til dattera..
Tenkte snart begynne å strikke noe ANNET enn sokker, men.. Det kommer liksom aldri lengre enn til tanken.
Sokker... jeg har vel strikket ferdig et eneste par sokker, og det var til lillesøster da hun var nyfødt... Har NESTEN et par til storebror, som slett ikke er passe til ham lenger, men gikk tom for garn, det er et par år siden, og jeg gikk lei og la det bort i frustrasjon...
Fikk besøk, underholdt de også har de dratt. gikk ikke glipp av mye her inne.Seriøst?
Jeg spiser, henger opp klær, setter på ny vask, måler strikketøyet mitt, og er klar til å se hva dere har skrevet i mitt fravær og finner dette?
Vis vedlegget 141618
22 min siden siste innlegg??
Fikk besøk, underholdt de også har de dratt. gikk ikke glipp av mye her inne.