Skravletråd Oktober

Statistikken tilsier ca 1700 her inne nå, noe som er et relativt brukbart tempo den siste halvannen timen ialle fall! Vet ikek om vi får noen utfordring i dag, men i alle dall tenker jeg at det blir spennende å se om vi kommer over det eneldige resutlatet fra i går
Syns generelt det har vært rolig her inne den siste uken..

Jeg orker ikke ta hagen for vinteren, selv om jeg sikkert burde. Jeg sitter inne og strikker og synes det er helt fint, men jeg burde laget meg noe mat nå da.

Strikketøyet vokser sakte, jeg surfer, leser bv, kommenterer, spiller fb-spill og egentlig det meste annet innimellom...

Nei men du skal ta det rolig for deg og den lille du :) så sofaen med strikking og div pauseaktiviteter som bv og div annet hørtes ut som en god plan :)

Mat derimot trenger du så det burde du få ordnet deg :)

Godt å ha fint Vær, her regner det..
Her er hagen klargjort, greit med en flink mann :p håper lillebror blir fort bedre :)

I slike tilfeller ønsker jeg meg en mann :P men kan hende jeg tar meg en tur ut neste gang lillebror skal sove om jeg ikke heller gjør noe fornuftig inne :P

Takk for det :) virkelig sjarmerende her med snørr, sikkel og gulp som bare renner Haha :P

Syns generelt det har vært rolig her inne den siste uken..

Generelt sett rolig det meste av oktober.

Det er trolig derfor Tamara vil kjøre på med daglige utfordringer neste uke (om de går bare på innlegg eller annet vet jeg ikke) og lokker med en premie om vi klarer alle...

Nei men du skal ta det rolig for deg og den lille du :) så sofaen med strikking og div pauseaktiviteter som bv og div annet hørtes ut som en god plan :)

Mat derimot trenger du så det burde du få ordnet deg :)

Mat trenger jeg ja, så nå lager jeg lunsj. Lillesøster forsvant sammen med naboen (kom inn og spurte om det var greit altså, at de gikk til barnehagen til nabojenta sammen med en voksen) så da får jeg vel bare spise alene. Hun spiste heldigvis litt før hun gikk ut, men det er tre timer siden, så hun er vel snart sulten hun også, om de ikke har foret henne på turen da, det er egentlig mer trolig. Om en halvtime pluss premieutdeling er gutta ferdig på fotball, så jeg får vel passe på å ha spist før de kommer. Og så er vaskemaskina ferdig for litt siden, så jeg burde ta den også...

Burde blitt ferdig med de 450 siste innleggene i grunn

Jeg har knapt 500 igjen, det stresser meg følgelig slett ikke, det er 13 dager igjen. Men de kommer nok på plass før den tid, ja

Statistikken tilsier ca 1700 her inne nå, noe som er et relativt brukbart tempo den siste halvannen timen ialle fall! Vet ikek om vi får noen utfordring i dag, men i alle dall tenker jeg at det blir spennende å se om vi kommer over det eneldige resutlatet fra i går
Har ikke hatt mulighet til å lage noen utfordrin i dag, men dere kan jo lage en selv? Sette dere ett mål?

Jeg har knapt 500 igjen, det stresser meg følgelig slett ikke, det er 13 dager igjen. Men de kommer nok på plass før den tid, ja
Jeg har i underkant av 800 igjen, kommer nok til å klare det jeg også..

Generelt sett rolig det meste av oktober.

Det er trolig derfor Tamara vil kjøre på med daglige utfordringer neste uke (om de går bare på innlegg eller annet vet jeg ikke) og lokker med en premie om vi klarer alle...
Ja, jeg så det. Håper vi klarer det da. Ekstra moro med ei gulrot .

I slike tilfeller ønsker jeg meg en mann :P men kan hende jeg tar meg en tur ut neste gang lillebror skal sove om jeg ikke heller gjør noe fornuftig inne :P

Takk for det :) virkelig sjarmerende her med snørr, sikkel og gulp som bare renner Haha :P
Kunne gjerne ha fått lånt min, men tror det blir langt for han å reise. . :)

Har ikke hatt mulighet til å lage noen utfordrin i dag, men dere kan jo lage en selv? Sette dere ett mål?

Det kan vi sikkert, jeg har sånn veldig mildt satt som mål at vi skal over det elendige resultatet fra i går, minst 5000 tenker jeg, men jeg aner ikke hva som er normalt for en søndag mot en lørdag, så vet ikke om vi burde ta i mer eller ei?

Det kan vi sikkert, jeg har sånn veldig mildt satt som mål at vi skal over det elendige resultatet fra i går, minst 5000 tenker jeg, men jeg aner ikke hva som er normalt for en søndag mot en lørdag, så vet ikke om vi burde ta i mer eller ei?
Søndager er vel bedre enn lørdager tror jeg

Her skjer det mye fremover så hadde vært greit å bli ferdig

Her skjer det ca like mye/lite fremover som hittil i mnd, noen dager skjer det noe på ettermiddagen, andre dager ikke, og jeg skravler ivei uansett. Stort sett det eneste som begrenser meg veldig er dager vier sosiale med andre, så neste søndag er jeg antakelig ikke så mye med.

Back
Topp