Er hos foreldrene mine og skal få god middag hos dem idaghar du noen spennende planer da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er hos foreldrene mine og skal få god middag hos dem idaghar du noen spennende planer da?
Såpass jaah!Hehe.. Jeg har ikke strikket noe annet enn sokker før..
Altså.. jeg skulle lære meg å strikke ordentlig, så gikk jeg rett fra gryteklut til sokker![]()
Så, jeg synes sokker er ganske lett, også har jeg ikke turt å prøve på noe annet fordi det "høres så vanskelig ut".![]()
Får håpe det tar seg opp. Men det håper jeg stadig vekk.Du gjorde nok ikke det, nei.
Jeg fikk hjem fotballgutta mine, så trolig litt fravær her snart
Vanskelig er ikke egentlig problemet, bare nettopp..... kjedelig. alt annet er egentlig vel så lett, altså!
Såpass jaah!ja, da er det nok ganske lett for deg.. Jeg begynte også med gryteklut, og fortsatte med skjerf osv
![]()
Men så ga jeg opp og begynte med hekling i stedet - og det syntes jeg er mye lettere..![]()
Skjønner detHåper jeg ogellers må jeg farte rundt dit til svigers alene med henne imorgen. Det frister ikke da jeg har helt andre planer for morgendagen
![]()
Vært spennende og kjektGod formiddag
Jeg er fortsatt på konferanse og skal hjem i kveld!
Du da?
Blir så fint så.
Jeg har kjøpt oppskrift på heldress med rundfelling
Liker ikke å sy i armer, synes det blir så klumpete på en sånn liten kropp.
Må klippe opp midt forran da, skeptisk, men det skal vel gå bra det også...
Hehe, samme her!Jeg prøvde meg på et skjerf en gang!
Da kunne jeg kun strikke rette masker, og ikke legge opp eller hente opp masker eller noe.. (jeg hadde ikke lært meg å strikke ordentlig enda..) - og det var så forbanna kjedelig, så det tok meg litt over 4 år å fullføre..
Kan lage mye fint med hekling da!) Jeg synes det ser så vanskelig ut, så jeg har bare funnet ut at dét gidder jeg ikke prøve på engang
![]()
Det går nok bra.
Oppskriften fra heldressen fra da?
Ka farger strikker du i?
Lurer på grått hmm
Mat trenger jeg ja, så nå lager jeg lunsj. Lillesøster forsvant sammen med naboen (kom inn og spurte om det var greit altså, at de gikk til barnehagen til nabojenta sammen med en voksen) så da får jeg vel bare spise alene. Hun spiste heldigvis litt før hun gikk ut, men det er tre timer siden, så hun er vel snart sulten hun også, om de ikke har foret henne på turen da, det er egentlig mer trolig. Om en halvtime pluss premieutdeling er gutta ferdig på fotball, så jeg får vel passe på å ha spist før de kommer. Og så er vaskemaskina ferdig for litt siden, så jeg burde ta den også...
Kunne gjerne ha fått lånt min, men tror det blir langt for han å reise. .![]()
Grattis med seierTakk. En av 9 kamper er spilt. Med seier.
Lykke til med flyturen hjem![]()
Fysj...,åssen syk?Jeg er syk
Dette har jeg ikke tid til
God ettermiddag og god tur i finværetGod dagher skinner sola ! Lurer på om jeg skal ordne matpakke og trille en tur i finværet
![]()
Hehe, samme her!![]()
Tok meg litt tid å lære teknikken, men nå hekler jeg mye forskjellig. Klarer ikke lese oppskrifter da, så ser bare på videoer på youtube osvmen det er jo nesten enklere det syntes jeg!
Seriøst?
Jeg spiser, henger opp klær, setter på ny vask, måler strikketøyet mitt, og er klar til å se hva dere har skrevet i mitt fravær og finner dette?
Vis vedlegget 141618
22 min siden siste innlegg??
http://www.sandnesgarn.no/oppskrifter/marius-4Oppskriften er i et sandneshefte, og jeg strikker i klasiskk blå, hvit og rød. Oppskriften er i gråtoner forresten, og den er fin den også altså.
Vond hals, svimmel, ømme og stive ledd +++Fysj...,åssen syk?
God bedring!