Skravletråd Oktober

Seriøst?

Jeg spiser, henger opp klær, setter på ny vask, måler strikketøyet mitt, og er klar til å se hva dere har skrevet i mitt fravær og finner dette?

upload_2015-10-18_13-44-24.png

22 min siden siste innlegg??

Hva strikker du?

Nå har jeg nettopp begynt på ENDA et par nye sokker :P
Skal strikke rosa sokker med katter på til dattera.. :)

Tenkte snart begynne å strikke noe ANNET enn sokker, men.. Det kommer liksom aldri lengre enn til tanken.

Nå har jeg nettopp begynt på ENDA et par nye sokker :p
Skal strikke rosa sokker med katter på til dattera.. :)

Tenkte snart begynne å strikke noe ANNET enn sokker, men.. Det kommer liksom aldri lengre enn til tanken.

Sokker... jeg har vel strikket ferdig et eneste par sokker, og det var til lillesøster da hun var nyfødt... Har NESTEN et par til storebror, som slett ikke er passe til ham lenger, men gikk tom for garn, det er et par år siden, og jeg gikk lei og la det bort i frustrasjon...

Sokker... jeg har vel strikket ferdig et eneste par sokker, og det var til lillesøster da hun var nyfødt... Har NESTEN et par til storebror, som slett ikke er passe til ham lenger, men gikk tom for garn, det er et par år siden, og jeg gikk lei og la det bort i frustrasjon...

Hører folk sier det er så vanskelig med sokker.. Men.. jeg lærte meg å strikke i mai, eller så, og har siden da strikket 4 par sokker (og begynte nå på det femte..).. Jeg kan faktisk ikke strikke noe annet :P
Begynner snart bli kjedelig å strikke sokker; men så kommer jeg meg ikke i gang med noe annet :p

Seriøst?

Jeg spiser, henger opp klær, setter på ny vask, måler strikketøyet mitt, og er klar til å se hva dere har skrevet i mitt fravær og finner dette?

Vis vedlegget 141618

22 min siden siste innlegg??
Fikk besøk, underholdt de også har de dratt. gikk ikke glipp av mye her inne.

Vanskelig er ikke egentlig problemet, bare nettopp..... kjedelig. alt annet er egentlig vel så lett, altså!

Fikk besøk, underholdt de også har de dratt. gikk ikke glipp av mye her inne.

Du gjorde nok ikke det, nei.

Jeg fikk hjem fotballgutta mine, så trolig litt fravær her snart

Back
Topp