Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hatar sånt selv. De værsta var ett gammalt par som stog ute å røkte å kom og satte seg på siden av meg. Eg ville spy av lukten. Uff
Haha ikkje lett å hänga med .Nr 3 Ja
Henger ikke med i svingene jeg ;-)
Hva har du fra før?
Jeg betalte ikke noe når jeg fikk henvisning. Sleipt!Nei va skulle eg SI. Legen sa till Meg henvisningar må du betala litt för. Annars er allt annat gratis. Eg tenk sikert ikkje en stor sum. Men syns 195kr var dyrt eg.
Lagret på bokmerker ;-)
Tydligvis ikkje. Betala 195kr eg. Har precis bytta legekontor. I de andra legekontoret betala eg aldrig noet. Fick tom uringlass med hjem hver gang eg leverte in enJa det trodde jeg og :-o
Ikke her hellerDet er aldri strøkent her![]()
Tydlig vis e det olika på olika legekontor. Eg såg faktigst en annen en og för Meg somJeg betalte ikke noe når jeg fikk henvisning. Sleipt!
Kommer til å legge ut mousaka i kveld tror jeg, sitter og skriver litt på det nå.Lagret på bokmerker ;-)

Det er sprekt å gå fra sort til blond!!Ja, var spent på resultatet av bleikinga idag når jeg sto opp.. Orka ikke føne håret kl 1.30(da jeg var ferdig å vaske ut bleikinga), så gikk bare rett å la megVurderer å kjøpe inn enda en pakke bleiking så det blir litt lysere, var liten effekt av å bleike sort hår for å si det slik...
![]()
Min årlige husmorferieÅ du din heldiggris som skal bort ;-)
Hvor lenge?
Er det slitsomt å vente i dag?Ikke før ble den ene som kjente noen hentet av legen, kom en ny...
Folk som snakker lavmælt sammen er nå en ting, men de som snakker sånn at alle må høre på om de vil eller ei, er litt slitsomt...
Hva er det?Omg..jeg er blitt hekta på The Fosters... #barsellivet
Poenget med å tømme den ut da?!Formen e väl oki nå. Tog en hel del pröver. Smart av sykepleier som tog imot urinprøven å hella den ut så må eg in me ny prøve imon.
Nok en stille dag...Stiller her i dag![]()