Yes det gjør jegDet synes du nok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes det gjør jegDet synes du nok![]()
Ikke vanlig cola nei, men zero. Light deimot smaker pissEnig med at cola ikke er godt![]()
Cola har jeg ikke noe ønske om å venne meg til.Neida. Jeg har vent meg til smakenlikte det ikke Før, men nå er det godt
Herlig!Må si jeg var fornøydog kaka var nydelig. Og de til og med resten av kaka stå igjen til oss
![]()
Nam nam..Tusen takk.
Det ble ekstremt godt denne gang.
Sausen jeg pratet om ble ekstremt god
Åja. Husker jeg sa i mange år at jeg skulle ikke være typisk mamma. Jeg skulle være fri og frank, og om jeg fink barn skulle mannen være hjemme for det hadde ikke jeg tid til. Jeg skulle bli karrierekvinne. Gubben fikk stå for middag for jeg hata å lage mat.Hehe, det høres ut som meghuff det er virkelig mye jeg ikke hadde trodd om meg selv for 10 år siden. Haha
HihiHerlig!da vet jeg hva det blir til frokost i morgen ?
![]()
Liker ikke cola i det hele tattIkke vanlig cola nei, men zero. Light deimot smaker piss![]()
Bare 15 minutter igjen dayes bestemt meg for å gå på badet senest 22.30![]()
Sprite zero er ikke verd å drikke. Et glass kaldt vann er bedre. Et glass kald sprite, det er godt. Zero er bortkastet.Ikke vanlig cola nei, men zero. Light deimot smaker piss![]()
Ja, hvorfor ikkeTror jeg går i dusjen
Så kjedelig å være lita å få tennerJaog plutselig symaski i hus så nå går jeg med masse planer der og. Og vil jo skravle masse her
![]()
Og frøkna har tenner på vei.. sin første. Og den kommer i overkjeven. Så hun krever mye for tiden.
Du sier noe der. Er glad for at livet har forandret seg de siste 10 åreneLivet blir ikke alltid som man har trodd. Heldigvis
Under 300 igjen.
Mann og hund er hjemme, men mannen er ikke ferdig med oppvasken (kjørte maskina med tablett uten å pakke den ut. De forrige vi hadde skulle ikke pakkes ut... Mao vasket uten såpe
Skylt godt, kan man vel si. Vaskes på nytt)
Velkommen hjemEr hjemmenå
Desverre så er det min. Eller jeg kan godt drikke kullsyreholdig vann, da jeg er "avhengig" av kullsyre.Cola har jeg ikke noe ønske om å venne meg til.
Zero begynner jeg å venne meg til den dagen jeg evt får diabetes. Før den tid drikker jeg brus med sukker de gangene jeg drikker brus. Det et ikke så ofte, og slett ikke der min sukker-last ligger
Så kjedelig å være lita å få tennerdet er så slitsom for både voksen og barn :/
Symaskin står høyt på ønskelisten her også, gubbis har sagt jeg skal få da, så jeg må bare fortelle han hvilken jeg ønsker megtenker å vente til huset er ferdig da, og jeg har tid og plass
![]()
Er der ihvertfall 3-4 ganger i året
Er gubbens slekt som bor der oppe
Du da?