Ja, han har mange herlige resonnementer for tiden.Haha, så herlig forklaring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han har mange herlige resonnementer for tiden.Haha, så herlig forklaring![]()
Alene går det ikke nei.Har stoppet opp nå
Jeg prøver og prøver, men klarer det ikke alene!!
Det er det, bare mer tungvindt. Så jeg håper å bli ferdig.Det er jo en mulighet![]()
Helt fantastisk.hihiOg middagen i kveld var vellykket
?
Det viste seg han var på kjøkkenet, kom ut derfra for å si at han gikk tur med hunden den neste halvtimen. Så da blir det senga med mobil for meg til de er tilbake. Og neppe mye prat med ham. Jaja. Flere dager å ta av. Ikke noe hastverk. Mest om jul, baby og fødselHar du mistet mannfolket?!
Hvor så du han sist?
Jeg er her jeg! Skravler gjerne littHar stoppet opp nå
Jeg prøver og prøver, men klarer det ikke alene!!
Satser på detSatser på det går over ;-)
Det er detJepp, det er så deilig![]()
JaSå herlig![]()
Ohhh så deilig dAHelt fantastisk.
Overrasket meg selv i dag faktisk.
Hadde vært veldig fornøyd om jeg hadde fått det på en restaurant![]()
Er enig derJeg også, men helgen er liksom stappfull. Er forundret over at jeg har klart å skravle så mye hittil i mnd da oktober er ganske full av planer.
Haha. Men top gear er gøy å se påSer top gear. Hvis noen hadde sagt til meg for 10 år siden at jeg hadde lagt langflat på sofaen på en lørdag med cola zero i glasset og top gear på tv'n ville jeg ha ledd meg I hjel.
Du er flink, syns det er veldig inspirerende å se hvordan du skriver om mat. Nesten så jeg får lyst til å lage mat, og jeg hater detHelt fantastisk.
Overrasket meg selv i dag faktisk.
Hadde vært veldig fornøyd om jeg hadde fått det på en restaurant![]()
Bra, litt over 300 igjenJeg er her jeg! Skravler gjerne litt![]()
Så absoluttHaha. Men top gear er gøy å se på![]()
Da er det bare å henge iBra, litt over 300 igjen
Vel, oppskriftene er på nett så du kan fint prøve selvOhhh så deilig dA
Dulager så mye spennende og godt![]()
Lang dag idag?Blir ikke sent her i kveld.*gjeeeeeeesp*