Skravletråd Oktober

Haha. Men top gear er gøy å se på :)

Det er det, men cola zero er to feil.

1. Cola. Ikke godt.
2. Zero. I alle fall de andre zero og light brukene mangler.... Smaken. Tam smak og zero ettersmak. Tomt. Kjipt.

Da er det bare å henge i :)

Random.qupte da jeg ikke fikk til å svare deg i "vår post":p

Om noen hadde fortalt meg at jeg kom til å være hjemme med barn som 24 åring, strikke og desperat ønske meg symaskin.. så hadde jeg ledd svært høyt :p

1. Cola. Ikke godt.
2. Zero. I alle fall de andre zero og light brukene mangler.... Smaken. Tam smak og zero ettersmak. Tomt. Kjipt.
Neida. Jeg har vent meg til smaken :) likte det ikke Før, men nå er det godt

Under 300 igjen.

Mann og hund er hjemme, men mannen er ikke ferdig med oppvasken (kjørte maskina med tablett uten å pakke den ut. De forrige vi hadde skulle ikke pakkes ut... Mao vasket uten såpe
Skylt godt, kan man vel si. Vaskes på nytt)

1. Cola. Ikke godt.
Enig med at cola ikke er godt ;)

Jeg trodde det skulle gå lettæ

Det kan det jo fortsatt, nesten tre timer igjen av døgnet, og under 400 innlegg igjen. men da må tempo opp.

Og jeg er såååååå klar for å sove....
Gikk fort i går så da kan det jo det i dag også

Om noen hadde fortalt meg at jeg kom til å være hjemme med barn som 24 åring, strikke og desperat ønske meg symaskin.. så hadde jeg ledd svært høyt :p
Livet blir ikke alltid som man har trodd. Heldigvis

Hehe, det høres ut som meg :p huff det er virkelig mye jeg ikke hadde trodd om meg selv for 10 år siden. Haha

Typisk. Ting smetter seg inn over alt :p
Ja:p og plutselig symaski i hus så nå går jeg med masse planer der og. Og vil jo skravle masse her :D

Og frøkna har tenner på vei.. sin første. Og den kommer i overkjeven. Så hun krever mye for tiden.

Under 300 igjen.

Mann og hund er hjemme, men mannen er ikke ferdig med oppvasken (kjørte maskina med tablett uten å pakke den ut. De forrige vi hadde skulle ikke pakkes ut... Mao vasket uten såpe
Skylt godt, kan man vel si. Vaskes på nytt)
Det har skjedd en del ganger her i huset også. Så nå kjøper jeg kun de som man ikke trenger å pakke ut

Back
Topp