Nam! Slik besøk vil jeg også haKjekt med middagsbesøk som tar med hjemmelaga sjokoladekake til hele hurven![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam! Slik besøk vil jeg også haKjekt med middagsbesøk som tar med hjemmelaga sjokoladekake til hele hurven![]()
Haha. Men top gear er gøy å se på![]()
Yes er innom på bloggen og titterVel, oppskriftene er på nett så du kan fint prøve selv![]()
ja, ikke hvilt noe som jeg er litt avhengig avLang dag idag?
Da er det bare å henge i![]()
Neida. Jeg har vent meg til smakenDet er det, men cola zero er to feil.
1. Cola. Ikke godt.
2. Zero. I alle fall de andre zero og light brukene mangler.... Smaken. Tam smak og zero ettersmak. Tomt. Kjipt.
Må si jeg var fornøydNam! Slik besøk vil jeg også ha
Typisk. Ting smetter seg inn over altEr enig deroktober var ledig.. trodde jeg
![]()
Enig med at cola ikke er godtDet er det, men cola zero er to feil.
1. Cola. Ikke godt.
2. Zero. I alle fall de andre zero og light brukene mangler.... Smaken. Tam smak og zero ettersmak. Tomt. Kjipt.
Gikk fort i går så da kan det jo det i dag ogsåJeg trodde det skulle gå lettæ
Det kan det jo fortsatt, nesten tre timer igjen av døgnet, og under 400 innlegg igjen. men da må tempo opp.
Og jeg er såååååå klar for å sove....
Da er det påtide og få seg ei god nattja, ikke hvilt noe som jeg er litt avhengig av
Er da ikke vinter ennåDet er på tide!!![]()
Livet blir ikke alltid som man har trodd. HeldigvisRandom.qupte da jeg ikke fikk til å svare deg i "vår post"![]()
Om noen hadde fortalt meg at jeg kom til å være hjemme med barn som 24 åring, strikke og desperat ønske meg symaskin.. så hadde jeg ledd svært høyt![]()
Er hjemmenåGod tur hjem![]()
Hehe, det høres ut som megRandom.qupte da jeg ikke fikk til å svare deg i "vår post"![]()
Om noen hadde fortalt meg at jeg kom til å være hjemme med barn som 24 åring, strikke og desperat ønske meg symaskin.. så hadde jeg ledd svært høyt![]()
JaTypisk. Ting smetter seg inn over alt![]()
Klart det varSå moro da![]()
yes bestemt meg for å gå på badet senest 22.30Da er det påtide og få seg ei god natt![]()
Det har skjedd en del ganger her i huset også. Så nå kjøper jeg kun de som man ikke trenger å pakke utUnder 300 igjen.
Mann og hund er hjemme, men mannen er ikke ferdig med oppvasken (kjørte maskina med tablett uten å pakke den ut. De forrige vi hadde skulle ikke pakkes ut... Mao vasket uten såpe
Skylt godt, kan man vel si. Vaskes på nytt)