Skravletråd Oktober

Neida. Jeg har vent meg til smaken :) likte det ikke Før, men nå er det godt
Cola har jeg ikke noe ønske om å venne meg til.

Zero begynner jeg å venne meg til den dagen jeg evt får diabetes. Før den tid drikker jeg brus med sukker de gangene jeg drikker brus. Det et ikke så ofte, og slett ikke der min sukker-last ligger

Hehe, det høres ut som meg :p huff det er virkelig mye jeg ikke hadde trodd om meg selv for 10 år siden. Haha
Åja. Husker jeg sa i mange år at jeg skulle ikke være typisk mamma. Jeg skulle være fri og frank, og om jeg fink barn skulle mannen være hjemme for det hadde ikke jeg tid til. Jeg skulle bli karrierekvinne. Gubben fikk stå for middag for jeg hata å lage mat.

Vel.. utdannelsen er ferdig til våren. Den er grei :p
Jeg er hjemme med barn.
Jeg elsker å stå på kjøkken
Drømmer om fleksitid så jeg kan være mer med barnet mitt
Drømmer om hjemmekontor.

Mye forandret ;)

Ikke vanlig cola nei, men zero. Light deimot smaker piss :p
Sprite zero er ikke verd å drikke. Et glass kaldt vann er bedre. Et glass kald sprite, det er godt. Zero er bortkastet.

Ikke prøvd med cola, da jeg ikke liker " svart brus"

Ja:p og plutselig symaski i hus så nå går jeg med masse planer der og. Og vil jo skravle masse her :D

Og frøkna har tenner på vei.. sin første. Og den kommer i overkjeven. Så hun krever mye for tiden.
Så kjedelig å være lita å få tenner :( det er så slitsom for både voksen og barn :/

Symaskin står høyt på ønskelisten her også, gubbis har sagt jeg skal få da, så jeg må bare fortelle han hvilken jeg ønsker meg :) tenker å vente til huset er ferdig da, og jeg har tid og plass :)

Spennende å tråle nettet etter fine stoffer å sy med :D kommer til å bli hekta på dette!

Under 300 igjen.

Mann og hund er hjemme, men mannen er ikke ferdig med oppvasken (kjørte maskina med tablett uten å pakke den ut. De forrige vi hadde skulle ikke pakkes ut... Mao vasket uten såpe
Skylt godt, kan man vel si. Vaskes på nytt)

Her har det skjedd ofte :p

Cola har jeg ikke noe ønske om å venne meg til.

Zero begynner jeg å venne meg til den dagen jeg evt får diabetes. Før den tid drikker jeg brus med sukker de gangene jeg drikker brus. Det et ikke så ofte, og slett ikke der min sukker-last ligger
Desverre så er det min. Eller jeg kan godt drikke kullsyreholdig vann, da jeg er "avhengig" av kullsyre.

Så kjedelig å være lita å få tenner :( det er så slitsom for både voksen og barn :/

Symaskin står høyt på ønskelisten her også, gubbis har sagt jeg skal få da, så jeg må bare fortelle han hvilken jeg ønsker meg :) tenker å vente til huset er ferdig da, og jeg har tid og plass :)

Ja:/ bare 3 mnd. Synes det er for tidlig for tenner. Men buler og er hovent. Ser og det lille riskornet oppe. Så håper den popper ut snart :)
Jeg fikk meg en Husqvarna viking Emerald 116 :) anbefalt av noen her inne. Ser flott ut. Prøver den imorgen da jeg ikke turte ikveld itilfelle den bråker slik :p

Er der ihvertfall 3-4 ganger i året :)
Er gubbens slekt som bor der oppe :)
Du da?

Nå det siste året har det bare bare blitt 2 ganger. Men tenkte meg en tur over før jul om jeg får det til :) hadde en periode hvor jeg reiste over hver 6 uke for da var frøkna hos faren mens jeg hadde langfri. Og så var det 3-6 ganger i året hvertfall etter det. Var litt lettere når jeg ikke jobbet de helgene frøkna var hos faren. Men nå kan jeg jo bare ta med meg lillebror over :)

Back
Topp