Skravletråd Oktober

Det er sant, men fy søren så ondskapsfull du skal være for å kunne gjøre det mot noen. Håper egentlig at det "bare" er hun som angrer seg.
Ja helt klart.
Synes jo det er rart hun ikke får se barnet når de er i familie
Vi får håpe det

Ja de gjør jo det :p han skal ikke til kjæresten denne helga, så plutselig så har jeg sett han to dager på rad, spist middag sammen. og han skal spise middag med oss idag også:)
Så koselig da:D er han storebror eller lillebror?

Hehe, ikke minst! Hva Gjør du denne morgenen da?
:p

Jeg sitter å vurderer å hente opp snupps som ikke ser ut til å sove noe mer :p bare en halvtime nå :/
Ellers har jeg vært på sykehuset på gyn.undersøkelse. og tilbake neste mnd for operasjon. Enn du? :)

Nei, her står kun God morgen Norge på:)
Noe spennende på Dr Phil idag?
Å, god morgen Norge! Det hadde jeg glemt var noe. Mulig jeg må bytte kanal.. du, I dag handler det om ei mor som sier at hun ble hjernevasket og dopet til å adoptere bort barnet sitt. Nå er hun gravid igjen og vil ha barnet tilbake.

:p

Jeg sitter å vurderer å hente opp snupps som ikke ser ut til å sove noe mer :p bare en halvtime nå :/
Ellers har jeg vært på sykehuset på gyn.undersøkelse. og tilbake neste mnd for operasjon. Enn du? :)
Oida, kan jeg spørre for hva? Så deilig å ha ei snupps :) gleder meg til å få en liten I huset jeg også. Nei, jeg ser dr. Phil mens jeg hekler babyteppe

Å, god morgen Norge! Det hadde jeg glemt var noe. Mulig jeg må bytte kanal.. du, I dag handler det om ei mor som sier at hun ble hjernevasket og dopet til å adoptere bort barnet sitt. Nå er hun gravid igjen og vil ha barnet tilbake.
Å himmel, mange skjebner på det programmet der!:rolleyes:

Back
Topp