Lurer på hvem som snakker sant av deForstår ikke at sånne folk får lov til å være på tv. De burde beskyttes fra seg selv.. underholdende da, men likevel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på hvem som snakker sant av deForstår ikke at sånne folk får lov til å være på tv. De burde beskyttes fra seg selv.. underholdende da, men likevel.
Ja det er utrolig koseligSå fine oppgaver❤
Frøkna fikk ta av lua på fadderbarnet mitt, presten som syntes det var en fin barneoppgave![]()
Takk for det søtaJa men helsa er viktigereGod bedring
![]()
Så da burde det være målet for dagen?Ja mye gøyere det
HeiheiGod morgenflere som ser dr. Phil på morgenkvisten? Er så mye sprøtt
Ja, men holder en knapp på adoptivforeldrene. Syns det høres litt vel voldsomt ut at mora skal ha blitt dopet og hjernevasket gjennom et helt svangerskap.Lurer på hvem som snakker sant av de
Nei, da går jo liksom ukene daJaså blir lange bussturer hver helg. Da er det ikke mye tid til overs
![]()
Haha, er ikke alltid jeg klarer å se alt, men er litt spennende å se hva som surrer I noen folks hoder.Heiheinei, huff. Jeg blir bare oppgitt av programmet og alle merkelige skapninger som er på
haha
Man vet jo aldri,om hun har vært usikker hele svangerskapet er det veo lett å hjernevaske henneJa, men holder en knapp på adoptivforeldrene. Syns det høres litt vel voldsomt ut at mora skal ha blitt dopet og hjernevasket gjennom et helt svangerskap.
Tja, en gang hver 14.dag tipper jegHuff da :/ skjer det ofte eller?
For noen burde drt være detSå da burde det være målet for dagen?![]()
Ja de gjør jo detNei, da går jo liksom ukene da![]()
Da er det greit med en rolig dagRolig dag på jobb, så langt. Passe meg utmerket da det ble lite søvn i natt. Diskusjoner er ikke gøy.
Huff da:/ finnes det ikke noe å gjøre mot sånt?Tja, en gang hver 14.dag tipper jeg
Altfor ofte..
Takk søte duGod bedring
Noen ganger må man faktisk bare pleie seg selv :/
Haha, er ikke alltid jeg klarer å se alt, men er litt spennende å se hva som surrer I noen folks hoder.
Viktig med medfølelse når noen er sykTakk søte du![]()
Det er sant, men fy søren så ondskapsfull du skal være for å kunne gjøre det mot noen. Håper egentlig at det "bare" er hun som angrer seg.Man vet jo aldri,om hun har vært usikker hele svangerskapet er det veo lett å hjernevaske henne
Nei, her står kun God morgen Norge påGod morgenflere som ser dr. Phil på morgenkvisten? Er så mye sprøtt
Æsj, ja. Ikke bare bare å pusse opp et hus og skal være enig om altDa er det greit med en rolig dag
Diskutert med mannen?!