Skravletråd Oktober

Det vet jeg alt om;)
Oppussing kan føre til lange diskusjoner og mye frustrasjon..
Håper ikke dere ble uvenner?:)
Haha, ja. :p
Neida, vi var korte ned hverandre i morges men jeg tenker det er forbigående. Vi må vel bare føye oss litt for hverandre :)

Haha, ja. :p
Neida, vi var korte ned hverandre i morges men jeg tenker det er forbigående. Vi må vel bare føye oss litt for hverandre :)
Går som regel over;)
Men dere burde jo heller bruke nettene på soving!:P

Går som regel over;)
Men dere burde jo heller bruke nettene på soving!:P
Det prøvde jeg også å si, men det gled liksom ikke inn :p hodet mitt var litt for irritert til å sove :p

Tett i alder da:D sikkert hatt mye glede av hverandre!

Ja. Venner og uvenner gjennom hele oppveksten :p krangla som fy til tider som søsken gjerne gjør.

(Fikk ikke quota deg på det andre innlegget)
Kjedelig å være syk :/ vært syk lenge?
Her blir det en trilletur ned til byen med mamma senere. På kafe :)

Oida, kan jeg spørre for hva? Så deilig å ha ei snupps :) gleder meg til å få en liten I huset jeg også. Nei, jeg ser dr. Phil mens jeg hekler babyteppe

Rester etter morkaka fant jeg ut idag. Litt merkelig siden jeg hadde keisersnitt, men noe må ha blitt igjen og ikke oppdaget siden det var et hastekeisersnitt. Så blir kikhullsoperasjon for utskrapning :/
Åh,hvilket babyteppe heller du? :)
Lenge til du får en liten en i hus da?

Ja. Venner og uvenner gjennom hele oppveksten :p krangla som fy til tider som søsken gjerne gjør.

(Fikk ikke quota deg på det andre innlegget)
Kjedelig å være syk :/ vært syk lenge?
Her blir det en trilletur ned til byen med mamma senere. På kafe :)
Hehe...ble nok både slosskamp og kos ja:P
Ikke vært syk lenge, startet i går kveld:) vondt i hode og feber..
Så koselig med mammakos på kafe❤️

Rester etter morkaka fant jeg ut idag. Litt merkelig siden jeg hadde keisersnitt, men noe må ha blitt igjen og ikke oppdaget siden det var et hastekeisersnitt. Så blir kikhullsoperasjon for utskrapning :/
Huff da, så kjipt!:(
Har du hatt vondt?

Br
Bra de fant ut av det, og at det kan ordnes! Har du hatt vondter siden du fikk det sjekket? Hekler et bølgeteppe :) 3 mnd. Til! Er så klar :)

Back
Topp