God formiddagGod morgenabsolutt ingen planer i dag !!
![]()
Gud, så herlig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
![]()
Haha, ja.Det vet jeg alt om
Oppussing kan føre til lange diskusjoner og mye frustrasjon..
Håper ikke dere ble uvenner?![]()
Det jo viktig uansett, men så mye hyggeligere når noen er syk ♡Det er veldig hyggelig, ja![]()
HahaHaha, dr. Phil!
God formiddag![]()
Gud, så herlig da)
Ja forsovet så er det detGod formiddag
Så deilig uten planer!
Slike dager elsker jeg!!Ja forsovet så er det det![]()
Går som regel overHaha, ja.![]()
Neida, vi var korte ned hverandre i morges men jeg tenker det er forbigående. Vi må vel bare føye oss litt for hverandre![]()
Det er helt santDet jo viktig uansett, men så mye hyggeligere når noen er syk ♡
Det prøvde jeg også å si, men det gled liksom ikke innGår som regel over
Men dere burde jo heller bruke nettene på soving!![]()
Tett i alder dasikkert hatt mye glede av hverandre!
Huff da, skjønner du da er trøttDet prøvde jeg også å si, men det gled liksom ikke innhodet mitt var litt for irritert til å sove
![]()
Oida, kan jeg spørre for hva? Så deilig å ha ei snuppsgleder meg til å få en liten I huset jeg også. Nei, jeg ser dr. Phil mens jeg hekler babyteppe
Klager ikkeSlike dager elsker jeg!!)
Ja, satser på detHuff da, skjønner du da er trøtt
Tidlig i seng i kveld da..
Hehe...ble nok både slosskamp og kos jaJa. Venner og uvenner gjennom hele oppvekstenkrangla som fy til tider som søsken gjerne gjør.
(Fikk ikke quota deg på det andre innlegget)
Kjedelig å være syk :/ vært syk lenge?
Her blir det en trilletur ned til byen med mamma senere. På kafe![]()
Huff da, så kjipt!Rester etter morkaka fant jeg ut idag. Litt merkelig siden jeg hadde keisersnitt, men noe må ha blitt igjen og ikke oppdaget siden det var et hastekeisersnitt. Så blir kikhullsoperasjon for utskrapning :/
Åh,hvilket babyteppe heller du?![]()
Lenge til du får en liten en i hus da?
Bra de fant ut av det, og at det kan ordnes! Har du hatt vondter siden du fikk det sjekket? Hekler et bølgeteppeRester etter morkaka fant jeg ut idag. Litt merkelig siden jeg hadde keisersnitt, men noe må ha blitt igjen og ikke oppdaget siden det var et hastekeisersnitt. Så blir kikhullsoperasjon for utskrapning :/
Åh,hvilket babyteppe heller du?
Lenge til du får en liten en i hus da?
Fikk sove til 8 etter ammingen og har fått en 1,5 time nå så ikke så illeGuri, du må jo være ødelagt?!
Takk for det, snuppa![]()
Godt å høre at du fikk litt merFikk sove til 8 etter ammingen og har fått en 1,5 time nå så ikke så ille