Hehe, ikke minst! Hva Gjør du denne morgenen da?Det er sant. Blir stående på av og til. Enkel underholdning.
Føler meg faktisk svært fornuftig og normalt etter å ha sett programmethaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ikke minst! Hva Gjør du denne morgenen da?Det er sant. Blir stående på av og til. Enkel underholdning.
Føler meg faktisk svært fornuftig og normalt etter å ha sett programmethaha
Ja helt klart.Det er sant, men fy søren så ondskapsfull du skal være for å kunne gjøre det mot noen. Håper egentlig at det "bare" er hun som angrer seg.
Og ikke for deg mener du?For noen burde drt være det![]()
Nei men, hva er det dere snakker omMan vet jo aldri,om hun har vært usikker hele svangerskapet er det veo lett å hjernevaske henne
Så koselig daJa de gjør jo dethan skal ikke til kjæresten denne helga, så plutselig så har jeg sett han to dager på rad, spist middag sammen. og han skal spise middag med oss idag også
![]()
Hehe, ikke minst! Hva Gjør du denne morgenen da?
Det tviler jeg på..Huff da:/ finnes det ikke noe å gjøre mot sånt?
Å, god morgen Norge! Det hadde jeg glemt var noe. Mulig jeg må bytte kanal.. du, I dag handler det om ei mor som sier at hun ble hjernevasket og dopet til å adoptere bort barnet sitt. Nå er hun gravid igjen og vil ha barnet tilbake.Nei, her står kun God morgen Norge på
Noe spennende på Dr Phil idag?
Så koselig daer han storebror eller lillebror?
Får håpe han vokset det av seg daDet tviler jeg på..![]()
Det er veldig hyggelig, jaViktig med medfølelse når noen er syk![]()
Det vet jeg alt omÆsj, ja. Ikke bare bare å pusse opp et hus og skal være enig om alt![]()
Oida, kan jeg spørre for hva? Så deilig å ha ei snupps
Jeg sitter å vurderer å hente opp snupps som ikke ser ut til å sove noe merbare en halvtime nå :/
Ellers har jeg vært på sykehuset på gyn.undersøkelse. og tilbake neste mnd for operasjon. Enn du?![]()
Å himmel, mange skjebner på det programmet der!Å, god morgen Norge! Det hadde jeg glemt var noe. Mulig jeg må bytte kanal.. du, I dag handler det om ei mor som sier at hun ble hjernevasket og dopet til å adoptere bort barnet sitt. Nå er hun gravid igjen og vil ha barnet tilbake.
Tett i alder dadet er lillebroren min. 13 mnd mellom oss![]()
Haha, dr. Phil!Nei men, hva er det dere snakker om![]()
Vi krysser fingre for detFår håpe han vokset det av seg da![]()