Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Supertdet gikk kjempebrai dag fikk jeg se hjerteblink og alt så bra ut i fra terminberegning
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supertdet gikk kjempebrai dag fikk jeg se hjerteblink og alt så bra ut i fra terminberegning
![]()
Takk, er så nervøs, tror jeg dævver..[/QUOT
Uff, jaMen jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan komme med mer info.. KAN de ikke mer om dette? Jeg skjønner at hematom ikke er innenfor normalen; men hadde gladelig BETALT for en time med gynekolog som kunne noe om saken, og kunne prate om det; i forhold til risiko og sjanse for at det går bra.
Normalt sett, er sjansene gode for at ting går bra etter hjertebank i uke 8. Normalt sett, er sjansene gode for at det går bra, dersom man ser hjerteslag ETTER å ha hatt en blødning. I de fleste tilfellene går det bra, til tross for voksende hematom; og til tross for at det er en økt risiko forbundet med det. Jeg forstår ikke hvorfor ingen kan komme med SLIK informasjon.
Joda, det KAN enda gå galt, men det må da gå an å betrygge noen, uten å LOVE at alt går bra. ><
Så, ja. Vi får glede oss til neste trimester.
Omg Lillafroskhar tenkt på deg i dag, men ikke fått vært på tlf.. leser du har vært igjennom litt av en dag.. huff så kjipt at du ikke kan få bedre og mer konkrete svar. Men SÅ bra å lese at d går bra med bebis!!! En del av oppfølgingen din bør jo inneholde tilgang på spesialist som kan gi deg ordentlige svar og kan undersøke og følge deg opp på best mulig måte.. kjipt å høre at du må bære disse ekstra bekymringene. Men veldig godt å høre at bebiss har d bra
håper d går greit med deg tross alle tankene
![]()
fortsatt amatør på dette her 
Lillafrosk:
Litt usikker på hvordan denne mld la seg, trykte bare på svar, men den havnet inn i de mld jeg svarte på overfortsatt amatør på dette her
![]()

Spiste biff i går jeg også. Faktisk lett rosa og ikke tørr, selv om kjernetemp viste godt over 70 grader. Men kjenner jeg er livredd i dag da, for at det ikke var trygt nok siden den faktisk smakte godtBiff til middag i dag, skulle ønske min også kunne vært god og blodig som mannensWelldone here I come..
![]()

I natt drømte jeg at jeg opplevde min livs første SA. I dag våkner jeg uten kvalme og føler meg ganske grei. Gjett hvem som er liiiivredd

jeg håper det bare blir med drømmen, men skjønner godt at du blir veldig brydd.. sender en stor klem, jeg håper og tror at det kommer til å gå kjempefint
Jeg har også kjent litt mindre symptomer de siste dagene, men det var fint å komme på TUL i går og se hjertebank 
I natt drømte jeg at jeg opplevde min livs første SA. I dag våkner jeg uten kvalme og føler meg ganske grei. Gjett hvem som er liiiivredd

Tror jeg må bestille meg time snart jeg også. Greit å vite, enten det går den ene eller den andre veienÅåå, noe så ekkeltjeg håper det bare blir med drømmen, men skjønner godt at du blir veldig brydd.. sender en stor klem, jeg håper og tror at det kommer til å gå kjempefint
Jeg har også kjent litt mindre symptomer de siste dagene, men det var fint å komme på TUL i går og se hjertebank
![]()
men får håpe på det besteJa, kanskje. Har 3 forskjellige svangerskap bak meg, men likevel vært kvalm til uke 14 med samtlige. Men det trenger jo ikke bety noe så klart. Er jo et nytt svangerskap detteSå ekkel drøm.
Enkelte av symptomene mine har roet seg også, tror det er normalt.![]()

Tror jeg må bestille meg time snart jeg også. Greit å vite, enten det går den ene eller den andre veienmen får håpe på det beste
Ja, kanskje. Har 3 forskjellige svangerskap bak meg, men likevel vært kvalm til uke 14 med samtlige. Men det trenger jo ikke bety noe så klart. Er jo et nytt svangerskap dette![]()

Det drømte jeg her om dagen og.. våknet i tårer, helt jævelig.. men jeg har også drømt at jeg vant en «fyll handlevognen gratis» i en butikk som kun solgte penger så har lært meg at drømmene stemmer sjeldentI natt drømte jeg at jeg opplevde min livs første SA. I dag våkner jeg uten kvalme og føler meg ganske grei. Gjett hvem som er liiiivredd

Det drømte jeg her om dagen og.. våknet i tårer, helt jævelig.. men jeg har også drømt at jeg vant en «fyll handlevognen gratis» i en butikk som kun solgte penger så har lært meg at drømmene stemmer sjeldent![]()
Hehe, blir fort sånn!
Uansett - ja, dumt å ikke få prate skikkelig med noen som kan dette. Men har nå vært borti til sammen 4 ulike gynekologer på sykehuset der, og ingen gir fra seg noe info frivillig. Synes det er litt synd..
Skulle ønske det private markedet her var mer utviklet :/
Menmen. Jeg får i alle fall noe oppfølging..!
du burde jo bli henvist til en spesialist.. evt bestille en time privat ja, men hvis d er langt unna så er d jo ikke så lett. Føler med deg! Og tiden går så uendelig sakte om dagen
Ikke santHAHA, det hadde vært noe!

Det er veldig synd ja.. og frustrerende.. de må jo forstå at du trenger noe å forholde deg tildu burde jo bli henvist til en spesialist.. evt bestille en time privat ja, men hvis d er langt unna så er d jo ikke så lett. Føler med deg! Og tiden går så uendelig sakte om dagen