Skravletråd - oktober 21 :)

Tror ikke du er alene om akkurat det :p Veldig kjedelig å være i dårlig form da :(

Dessverre er vi nok en her inne som sliter med kvalmen nå:(

Sitter her og sliter litt med dårlig samvittighet overfor nr 1 på 11 mnd. Kvalmen slo til for fylt i går og da måtte jeg krype til korset og ta prostafen, ettersom sea-banda ikke funket i det hele tatt.. og da utgår jo amming.. nå er det jo ikke snakk om store skvettene for en på 11 mnd, men likevell.. mammahjertet har det ikke bra akkurat nå:sad010

Sitter her og sliter litt med dårlig samvittighet overfor nr 1 på 11 mnd. Kvalmen slo til for fylt i går og da måtte jeg krype til korset og ta prostafen, ettersom sea-banda ikke funket i det hele tatt.. og da utgår jo amming.. nå er det jo ikke snakk om store skvettene for en på 11 mnd, men likevell.. mammahjertet har det ikke bra akkurat nå:sad010

Skjønner godt du får dårlig samvittighet, men prøv å ikke ha det:Heartred Den kvalmen er så innmari intens å setter en helt ut av spill:(

Off, høres ikke noe gått ut. Kor langt på vei e e du nu?

♥️♥️♥️

Tror det er akkurat den holdningen de har. 'det er tidlig, det kan gå skeis uansett". Men sjansen er jo i teorien 95% for et vellykket svangerskap akkurat nå (tror sjansen minsker med hematomet, men utenom det..). Skulle gjerne fått litt støtte og gode tall. ><

Er "bare" 4 uker igjen til jeg er 12+0, så er jo på god vei alt.
Ja d er utrolig hvor mye litt gode tall kan gjøre for å slippe å spise opp alt man eier av negler på randen av nervehælvete.. og d er d som er litt synd, at de ikke kan ta seg de FÅ minuttene og omsorgen d krever for å roe ned oss stakkarer uten negler igjen..

Tenk d.. du er neeesten i mål! Jeg er halvveis, mister nesten motet ved å tenke at jeg må klarer meg SEKS uker til med denne usikkerheten som treffer som et slag hver eneste gang jeg kjenner noe i magen.. men men.. vi har klart så meget så langt, klarer vel resten og :sorry:

Ja d er utrolig hvor mye litt gode tall kan gjøre for å slippe å spise opp alt man eier av negler på randen av nervehælvete.. og d er d som er litt synd, at de ikke kan ta seg de FÅ minuttene og omsorgen d krever for å roe ned oss stakkarer uten negler igjen..

Tenk d.. du er neeesten i mål! Jeg er halvveis, mister nesten motet ved å tenke at jeg må klarer meg SEKS uker til med denne usikkerheten som treffer som et slag hver eneste gang jeg kjenner noe i magen.. men men.. vi har klart så meget så langt, klarer vel resten og :sorry:

Akkurat...!! Gi meg litt gode tall, gi meg håp - gi meg noe å gå på. Lite informasjon å gå på.

Det går fremover, sakte men sikkert.. 8+0 i dag, bare knappe fire uker liksom..
Skulle få en ny UL da, men de har verken skrevet inn journalen inn på helsenorge, eller satt opp ny time enda.
Redd for at de bare glemte hele journalen min, glemmer å sette opp ny time..
Får ringe dem om jeg ikke får time innen en viss stund.
6 uker går nok fortere enn du tror, men det ER grusomt lenge å tenke frem slik..!

Kattekassen må skiftes på. Kjøkkenet ryddes. Tørketrommelen er full av rent tøy.. energi, where are you?

Kunne noen ha lagt 'våre viktigste tråder'-innlegg? Jeg er aldri på PCen, så jeg får ikke lagt inn linker skikkelig i et slikt innlegg ><

Akkurat...!! Gi meg litt gode tall, gi meg håp - gi meg noe å gå på. Lite informasjon å gå på.

Det går fremover, sakte men sikkert.. 8+0 i dag, bare knappe fire uker liksom..
Skulle få en ny UL da, men de har verken skrevet inn journalen inn på helsenorge, eller satt opp ny time enda.
Redd for at de bare glemte hele journalen min, glemmer å sette opp ny time..
Får ringe dem om jeg ikke får time innen en viss stund.
6 uker går nok fortere enn du tror, men det ER grusomt lenge å tenke frem slik..!

Jaa d er fryktelig lenge når jeg tenker på d nå, men vet tiden egentlig går fort så jeg får bare suck it up :wacky: Kom akkurat fra ultralyd nå, og der var d et bankende hjerte :Heartred veldig rart å se! Så da er jeg over den milepælen, da er d bare å krysse fingrene for at d blir der og :happy093.nye ting å være nervøs for.. haha erre mulig..

Jeg fikk også beskjed om at jeg burde gå på blodfortynnende.. han sa d var lurt hvis man hadde mistet noen ganger tidligere..

Jaa d er fryktelig lenge når jeg tenker på d nå, men vet tiden egentlig går fort så jeg får bare suck it up :wacky: Kom akkurat fra ultralyd nå, og der var d et bankende hjerte :Heartred veldig rart å se! Så da er jeg over den milepælen, da er d bare å krysse fingrene for at d blir der og :happy093.nye ting å være nervøs for.. haha erre mulig..

Jeg fikk også beskjed om at jeg burde gå på blodfortynnende.. han sa d var lurt hvis man hadde mistet noen ganger tidligere..

Da synes jeg du skal takke ja til det :) hørt mange har god virkning av det i svangerskapet.
Utrolig godt med bankende hjerte, gratulerer med liv i magen ♥️♥️♥️

Utrolig vanskelig tid dette. Og når man har masse bekymringer så blir det så vanskelig..!

Back
Topp