Neeeei! Du er ikke alenejeg føler meg rett og slett feit!
![]()
Jeg vet man vokser fortere neste svangerskap, men likevel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Her ogsåHaha samme hersykt oppblåst, og den er hard når jeg trykker på den. Men frøet er jo et frø så det er nok alle medisinene/hormonene
antakelig er den større nå enn den vil være om par mnd
![]()
HhahahaJeg vet man vokser fortere neste svangerskap, men likevel.Det er bare magen min som har blitt større, men liksom... Ææh!
![]()

Hhahahatrenger jo ikke å få 5 mnd mage allerede i starten liksom
![]()
Jeg kom over denne kalkulatoren her, hvis noen kjeder seg på sofaenhttps://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
![]()

Har ikke fått noe mage enda denne gangen, selv om jeg synes vanlige bukser er ubehagelige fordi de strammer, spesielt på kvelden. Men sist jeg var gravid var jeg synlig gravid i uke 11, og fikk da spørsmål om jeg var det. Hadde da ikke fortalt det enda. Da var det bare 2 år siden forrige graviditet, denne gangen er det nesten 5 år.Altså, er det bare meg som har "fått mage" her eller?![]()
Jeg var ikke det i hele tatt sist, så følte meg så dum før jeg googlet og skjønte d var normaltHer ogsåvet jeg var oppblåst forrige gang også, men kan ikke huske at det var slik
![]()
følte jeg kunne lese tankene til mannen liksom når jeg viste han d, «så glad for å være gravid at du lager magen så stor du kan
» Men nå har jeg takket være Dr Google skjønt at d er veldig vanlig så bor i joggebukse til d værste har gitt seg. Hjemmekontor kommer godt med nå Alltid gøy med flere dupedingser å benytte seg avJeg liker denne bedre:
https://nor.wantbaby.info/kalkulatorer/hcg-stigning
Rett og slett bare fordi den du viste til, synes jeg hadde "lower than normal" stigning, (fra 25-30 dpo), mens min viser normal
Vis vedlegget 348848
Legger ved forklaringen deres her, og.
men dette er jo satt inn via IVF så tror ikke d kan være to der.Føler hele kroppen er oppblåst, magen stikker skikkelig ut og er hard. Måtte kjøpe nye bukser i et par størrelser større enn det jeg pleier, bare for å ha det litt behageligere. Håper denne oppblåstheten gir seg litt etterhvertAltså, er det bare meg som har "fått mage" her eller?![]()

Alltid gøy med flere dupedingser å benytte seg avjeg så egentlig mest på at den doblet seg riktig, og at den følger kurven sin
for når jeg googlet hcg nivået mitt først så poppet det opp «twins» i så mange artikler så ble litt satt ut
men dette er jo satt inn via IVF så tror ikke d kan være to der.
Å hjelpes, ja d er jo sant, er d to der da tror jeg at jeg detter ut av stolenKan jo ha delt seg i så fall. Eneggede tvillinger skjer jo det og.
Mitt hCG gikk fra 7100-15900 fra 25 til 30 dpo. Innafor ifg den jeg brukte. Fikk se hjerteblink noen dager etterpå, så håper da alt er bra ><
Skal på ny UL på fredag, da, så da får jeg vel mer svar..
Men uansett; likte den bedre fordi den sa alt var okTrenger ikke flere bekymringer
![]()
Den søkehistorikken min om dagen tror jeg kunne vært bra underholdning
og med flott hcg, da kommer d helt sikkert til å gå bra! Skal på første ultralyd på mandag og kjenner jeg er livredd for at d ikke er banking der Å hjelpes, ja d er jo sant, er d to der da tror jeg at jeg detter ut av stolenJa da er vel du mer enn innafor? De gjennomsnittstabellene jeg har sett så har 7000 vært i toppsjiktet
jeg kikket ikke så nøye på tabellen må jeg innrømme, bare plotta inn noen tall og fikk opp noen streker og skrollet meg videre på alle slags rarheter jeg kommer på å google
Den søkehistorikken min om dagen tror jeg kunne vært bra underholdning
nei huff, disse bekymringene.. de trenger vi så absolutt ikke fler av.. men du har jo sett hjertet
og med flott hcg, da kommer d helt sikkert til å gå bra! Skal på første ultralyd på mandag og kjenner jeg er livredd for at d ikke er banking der
![]()
Det skjønner jeg.. bekymringene kommer uansett, og da spesielt ved slike ting. Men at du har sett hjertet er et veldig lovende tegn. Ifølge jordmoren jeg har ihvertfall, så sa hun at hvis man hadde sett hjerte banke så er det svært høy sannsynlighet for at det vil gå bra7000 var bra, men stigningen er jo i nedre sjiktet. Men! Såpass sent, så øker det mye saktere. Og fikk jo se hjertebank etterpå. Men mtp all blødningene, osv, er jeg jeg fremdeles livredd for å ikke se liv på UL i morgen..
Du får ha lykke til på mandagsannsynligheten er jo stor for at alt er bra
![]()
og som du sier, hcg flater ut etterhvert. Alle disse milepælene vi stadig skal over, d er et nervepirrende opplegg vi har begittt oss ut på 
Det skjønner jeg.. bekymringene kommer uansett, og da spesielt ved slike ting. Men at du har sett hjertet er et veldig lovende tegn. Ifølge jordmoren jeg har ihvertfall, så sa hun at hvis man hadde sett hjerte banke så er det svært høy sannsynlighet for at det vil gå braog som du sier, hcg flater ut etterhvert. Alle disse milepælene vi stadig skal over, d er et nervepirrende opplegg vi har begittt oss ut på
![]()
Usj.. satser på at det vil gå bra for degJeppmen med SCH er det mye høyere sjanse for SA, tydeligvis, så jeg tør ikke roe meg ned før jeg ser hjertebank og at hematomet helst er borte ><
sch vet jeg ikke hva er.. men d er noe dritt med alle bekymringene i utgangspunktet, og da trenger man ihvertfall ikke fler av de på lasset.. føler med deg, og krysser fingrene for i morgen 
Usj.. satser på at det vil gå bra for degsch vet jeg ikke hva er.. men d er noe dritt med alle bekymringene i utgangspunktet, og da trenger man ihvertfall ikke fler av de på lasset.. føler med deg, og krysser fingrene for i morgen
![]()
Ja ser den.. jeg tenker d samme med ultralyden på mandag.. ser jeg hjertet så innbiller jeg meg at jeg kan slappe litt mer av, men kjenner jeg meg selv rett så skal jeg nok finne noe å bekymre meg forSCH er bare navnet på tilstanden med hematomet/blødningen (subchorionic hematoma, blodoppsamling rundt.. litt usikker, men blir vel i alle fall utenfor fostersekken). Likevel, sjansen skal i bunn og grunn være større for at ting går bra, enn ikke, men som du selv skrev; vi har satt oss i en litt nervepirrende situasjonOm alt går bra i morgen, håper jeg at jeg greier senke skuldrene, og forhåpentligvis bare glede meg til andre trimester. Føles litt tryggere da.
![]()
samme som du, ser så frem til jeg kan puste ut om 6 uker og bare nyte.. tenkte jeg skulle kjøpe en doppler just for fun, ooog kanskje litt for å roe nerva og