Mammatilto-venterto <3
Blir kjent med forumet
Her kom kvalmen med et smell da jeg var 5+5 ca.. Har noen dager som er tålelig bra, men stort sett er jeg så slapp og uvel av den minste ting.. Brekker meg, men kaster ikke opp...
Er pr nå sykemeldt.. Håper inderlig det gir seg i de nærmeste ukene, og at jeg fungerer både hjemme og på jobb igjen
Dette synes jeg er skikkelig dritt... Har fått målt hcg hos legen en gang bare, da var jeg 5+6 og var der for å få sykemelding. Har ikke vært tilbake igjen for å måle stigning og er nå begynt å lure på hva som er normalt nivå av hcg ved ca uke 6 
Er pr nå sykemeldt.. Håper inderlig det gir seg i de nærmeste ukene, og at jeg fungerer både hjemme og på jobb igjen
Dette synes jeg er skikkelig dritt... Har fått målt hcg hos legen en gang bare, da var jeg 5+6 og var der for å få sykemelding. Har ikke vært tilbake igjen for å måle stigning og er nå begynt å lure på hva som er normalt nivå av hcg ved ca uke 6

Googler litt om første trimester f.eks og blir overrasket over hvor mye som er glemt. Hva som kan spises, ikke spises, bør spises, drikkes, hva man bør gjøre, ikke gjøre osv osv
Synes alltid det er en stor lettelse å komme til 2.trimester. da letter gjerne formen etterhvert også
bare nysgjerrig, siden jeg også har mistet en gang, så lurer på om jeg kunne fått offentlig