Skravletråd - oktober 21 :)

Jeg er ganske trøtt - men får søren ikke sove godt på natten lengre :p

Det tar seg nok n opp :) Husker selv jeg ble rådet til å ta det litt med ro ifm forum der første ukene ifm første svangerskap jeg hadde. Det var rett og slett fordi du får høre om så mange SA/MA de første ukene at du (jeg iallefall) stresser deg opp mer enn nødvendig. Når vi begynner å bli mer trygge på at vi faktisk kommer til å gjennomføre hehe svangerskapet, så tar nok aktiviteteten seg opp kraftig :) bare tenk så mange utstyrsdiskusjoner, vogn, bilstol, plagsomme "hjelpere", vekt og symptomer vi kommer til å analysere i stykker ;)

Jeg har aldri blitt frarådet forum, men har sjeldent pratet med JM så tidlig, og aldri nevnt forum x)
Men ja , mange avventer jo og til TUL f.eks. skjønner det godt. Men personlig ønsker jeg bare å rope ut "JEG ER GRAVIIID!", så må nesten få utløp for det :p

Jeg har aldri blitt frarådet forum, men har sjeldent pratet med JM så tidlig, og aldri nevnt forum x)
Men ja , mange avventer jo og til TUL f.eks. skjønner det godt. Men personlig ønsker jeg bare å rope ut "JEG ER GRAVIIID!", så må nesten få utløp for det :p
Min ultralyd jordmor/venninne fraråder meg til å henge på forum - men her kan jeg i alle fall snakke om graviditeten siden jeg ikke har delt delt det med andre enda :p og samboer er nok ikke helt klar for all snakket om svangerskapet enda :p

Min ultralyd jordmor/venninne fraråder meg til å henge på forum - men her kan jeg i alle fall snakke om graviditeten siden jeg ikke har delt delt det med andre enda :p og samboer er nok ikke helt klar for all snakket om svangerskapet enda :p

Man kan bli skremt av forum, jeg ser den. Men man kan også få støtten man trenger om man skulle bli redd. Jeg har nok mer behov for forum, enn jeg ødelegges av det ><

Man kan bli skremt av forum, jeg ser den. Men man kan også få støtten man trenger om man skulle bli redd. Jeg har nok mer behov for forum, enn jeg ødelegges av det ><

jeg fant mye trøst i forum når det gikk galt med SA for 3 år siden :) men enig at man kan bli skremt også :) og nå er det som en stor venninneflokk som kan dele den spennende reisen inn i svangerskapet og hvor mye som skjer de neste ukene :D

Takket være den kalkulatoren du la ut (% sjanse for abort), har jeg nå lettere for å se på de gode tallene, f eks i morgen (4+6) er det 80% sjanse for at det går bra.

Men godt å høre at andre og har lite symptomer i alle fall så tidlig. Frykter kvalmen, er redd for å spy, men man må visst bare omfavne symptomene man får - eller ikke får. :joyful:

Har to barn fra før og lite symptomer begge svangerskapene. Jeg har vært trøtt og hatt litt murringer. Ellers har det vært lite, aldri vært kvalm. Dette er tredje barnet og helt likt denne gang. Lite symptomer, bare trøtt, trøtt, trøtt, hodepine noen dager og nå i uke 7 har puppene blitt litt større.

jeg fant mye trøst i forum når det gikk galt med SA for 3 år siden :) men enig at man kan bli skremt også :) og nå er det som en stor venninneflokk som kan dele den spennende reisen inn i svangerskapet og hvor mye som skjer de neste ukene :D

Jeg hadde utrolig behov for støtte da jeg begynte å blø her om dagen.. Hadde greid meg dårlig uten forumet da. men ser jo ut som det kanskje gikk bra, heldigvis.

Jeg føler det også sånn:Heartred Har ikke fortalt det til noen ennå, og trenger andre å snakke med om graviditet og alt rundt:happy119

Jeg føler det også sånn:Heartred Har ikke fortalt det til noen ennå, og trenger andre å snakke med om graviditet og alt rundt:happy119

Her vet flere, men folk ble så bekymret da jeg dro til sykehuset hele tiden, så.. :P Tror de begynte bekymre seg for noe kjempealvorlig..!

Her vet flere, men folk ble så bekymret da jeg dro til sykehuset hele tiden, så.. :p Tror de begynte bekymre seg for noe kjempealvorlig..!

Jeg ser absolutt den:oops: Skjønner deg godt:) Jeg venter bare litt til, vil komme til uke 5 først i det minste:rolleyes:

Jeg har også vurdert hjemmefødsel som et alternativ :nailbiting: forhåpentligvis uten unger like ved, for jeg var IKKE stille under de to første iallefall imponerende av deg må jeg si
Jeg fødte i Sverige og der hadde de en sånn med lystgass som man biter ned på, som man ser på «one born every minute», tror det var den som reddet meg :facepalm::joyful:

Er enda tidlig så :)
Jeg grugleder sånn til TUL om 2 uker :O håper alt er bra da...

Ja, er enda tidlig:happy119 Forstår jeg godt du gjør- sikker på det går bra:Heartred Skal bestille TUL til jeg er i uke 7:happy:

Back
Topp