Skravletråd - oktober 21 :)

Er litt redd angående detta jeg også, og jeg hadde en tynn livmor sist. Når de åpnet opp, så ble hun bekymret, for hadde jeg fått en rie, så var hun redd den hadde revnet:oops: Så får et risikosvangerskap denne gango_O Har hatt to vaginale fødsler og to planlagte keisersnitt:Heartbigred
Blir det planlagt keisersnitt på deg oså denne gangen? Regner med at det blir det på meg. De tar vel ikke sjansen på rier etter to keisersnitt:nailbiting:

Nei, er nok litt yrkesskadert også. Har sett livmorrupturer på jobb og det er ikke hyggelig. I utgangspunktet er det som du sier at nr 3 er grensen. Kommer til å sterilisere meg under det siste keisersnittet om jeg kommer så langt.

Jeg bare skyter inn litt optimisme, og sier at det går sikkert helt fint ♥️
Men tror det kan være lurt å lufte bekymringene sine uansett. Det hjelper ofte litt

Blir det planlagt keisersnitt på deg oså denne gangen? Regner med at det blir det på meg. De tar vel ikke sjansen på rier etter to keisersnitt:nailbiting:

Ja, blir planlagt KS denne gangen også, jeg skal ikke føde vaginalt igjen ever:oops: Så blir tett oppfølging:rolleyes:

Jeg bare skyter inn litt optimisme, og sier at det går sikkert helt fint ♥️
Men tror det kan være lurt å lufte bekymringene sine uansett. Det hjelper ofte litt
Du har nok helt rett:)

Jeg merker jeg er såå opp og ned. I det ene øyeblikket er jeg kjemperedd for at noe skal gå galt i sv.skapet, mens i andre øyeblikket sitter jeg å gleder meg over alt vi har i vente i tiden fremover. Jeg føler meg så sykt usikker, takknemlig, glad, bekymret på samme tid. Hvordan håndterer dere disse tankene? Jeg kjenner jeg må prøve å lure meg unna de bekymringene og heller ta ting som de kommer:rolleyes: Er 5+2 i dag

Last edited:
Da fant jeg fram til dette forumet! Alright å ha noen å kunne snakke med.
Jeg er nå gravid med tredjemann, men det er lenge siden sist. I dag er jeg 5+3, og syns tiden går sååå sakte!
Tenkte å vente til uke 12 med å fortelle familien.
Med de to første hadde jeg ingen ultralyd før ordinær ultralyd, mens siden jeg nå er over 35, tenker jeg på om jeg skal prøve å få tatt en tidlig ultralyd også. Selv om sjansen jo fremdeles ikke er stor for at noe er galt, så er jo tankene der om at den er større enn for noen år siden...

Jeg merker jeg er såå opp og ned. I det ene øyeblikket er jeg kjemperedd for at noe skal gå galt i sv.skapet, mens i andre øyeblikket sitter jeg å gleder meg over alt vi har i vente i tiden fremover. Jeg føler meg så sykt usikker, takknemlig, glad, bekymret på samme tid. Hvordan håndterer dere disse tankene? Jeg kjenner jeg må prøve å lure meg unna de bekymringene og heller ta ting som de kommer:rolleyes: Er 5+2 i dag
Føler med deg, er litt sånn her og..!

Jeg er nå gravid med tredjemann, men det er lenge siden sist. I dag er jeg 5+3, og syns tiden går sååå sakte!
Med de to første hadde jeg ingen ultralyd før ordinær ultralyd, mens siden jeg nå er over 35, tenker jeg på om jeg skal prøve å få tatt en tidlig ultralyd også. Selv om sjansen jo fremdeles ikke er stor for at noe er galt, så er jo tankene der om at den er større enn for noen år siden...

Er grusomt å holde det inni seg når man bare vil rope det ut :P her vet min mor, noen søsken, et par venninner.. :) Måtte til sykehuset mange ganger for kontroller etc for IVF under prøving, så måtte fortelle. :P

Jeg er så lik selv. I det ene øyeblikket føler jeg at dette er helt fantastisk, men i det andre øyeblikket så føler jeg det absolutt ikke passer å få en baby nå (oktober)... dette var ikke planlagt, selv om det var veldig ønskelig fra min side. Så tar jeg meg selv i å lete etter symptomer hele tiden og spesielt hvis jeg plutselig ikke kjenner symptomer.. det er litt mye som skjer i familien vår pr dags dato, så samboer klarer ikke helt å glede seg, noe som gjør at jeg heller ikke klarer å glede meg helt. Håper på bedre dager og en samboer som kommer til å glede seg uten å bekymre seg :)

Er sånn her også:schocked028

Vi trenger bare sånn.. 4110-ish flere innlegg her inne for å få skjult gruppe.. :P
Bare å gønne på her :D

Føler ikke vi er så mange foreløpig heller - men kan hende det bare er litt skummelt enda. Blir vel varme i trøya alle mann etterhvert :D

Ja, det går seg fort til, det:D Har oppretta noen nye tråder også:joyful:

Føler ikke vi er så mange foreløpig heller - men kan hende det bare er litt skummelt enda. Blir vel varme i trøya alle mann etterhvert :D

Det tar seg nok n opp :) Husker selv jeg ble rådet til å ta det litt med ro ifm forum der første ukene ifm første svangerskap jeg hadde. Det var rett og slett fordi du får høre om så mange SA/MA de første ukene at du (jeg iallefall) stresser deg opp mer enn nødvendig. Når vi begynner å bli mer trygge på at vi faktisk kommer til å gjennomføre hehe svangerskapet, så tar nok aktiviteteten seg opp kraftig :) bare tenk så mange utstyrsdiskusjoner, vogn, bilstol, plagsomme "hjelpere", vekt og symptomer vi kommer til å analysere i stykker ;)

Det tar seg nok n opp :) Husker selv jeg ble rådet til å ta det litt med ro ifm forum der første ukene ifm første svangerskap jeg hadde. Det var rett og slett fordi du får høre om så mange SA/MA de første ukene at du (jeg iallefall) stresser deg opp mer enn nødvendig. Når vi begynner å bli mer trygge på at vi faktisk kommer til å gjennomføre hehe svangerskapet, så tar nok aktiviteteten seg opp kraftig :) bare tenk så mange utstyrsdiskusjoner, vogn, bilstol, plagsomme "hjelpere", vekt og symptomer vi kommer til å analysere i stykker ;)

Blir hyggelig når det blir flere innpå her etterhvert:Heartbigred Gleder meg til å bli mer 'kjent' med dere alle:rolleyes:

Blir hyggelig når det blir flere innpå her etterhvert:Heartbigred Gleder meg til å bli mer 'kjent' med dere alle:rolleyes:
Ja <3
Kom på het jeg ligger på sofaen og holder på å sovne....; vi er jo i en periode vi er så trøtte nå at det er ikke rart vi ikke orker å være aktive her ;) sovner jo mens jeg skriver omtrent :D

Ja <3
Kom på het jeg ligger på sofaen og holder på å sovne....; vi er jo i en periode vi er så trøtte nå at det er ikke rart vi ikke orker å være aktive her ;) sovner jo mens jeg skriver omtrent :D

Hahah, den trøttheten er helt ekstrem:hilarious::eek:

Back
Topp