Skravletråd NY!!!

Det er kjedelig å gå over da! Gikk 10 dager over med første. Det var 10 laaange dager altså!

Jeg gikk 13 dager over med eldste, syntes ikke det var så ille. Men jeg var i veldig fin form annet enn høyt bt frem til noen få dager før hu kom :) Denne gangen er ikke formen helt den samme da :P

Jeg gikk 13 dager over med eldste, syntes ikke det var så ille. Men jeg var i veldig fin form annet enn høyt bt frem til noen få dager før hu kom :) Denne gangen er ikke formen helt den samme da :p
Var ganske bra form jeg og. Var halsbrannen på slutten, og urolige bein som var verst! Denne gangen har jeg visst fått alt jeg ikke fikk forrige gang, og sliter allerede med både halsbrann, bekken, tett nese, urolige bein, armer og bein som dovner bort, hodepine osv osv :D er i uke 18, så dette kan bli spennende:D

Var ganske bra form jeg og. Var halsbrannen på slutten, og urolige bein som var verst! Denne gangen har jeg visst fått alt jeg ikke fikk forrige gang, og sliter allerede med både halsbrann, bekken, tett nese, urolige bein, armer og bein som dovner bort, hodepine osv osv :D er i uke 18, så dette kan bli spennende:D

Ikke sant, det er festlig da :P men de sier at 2. Trimester er det beste og bare jeg kom litt uti så stemte det bra :P får jo håpe formen din kommer seg litt da :)

Jeg gikk 13 dager over med eldste, syntes ikke det var så ille. Men jeg var i veldig fin form annet enn høyt bt frem til noen få dager før hu kom :) Denne gangen er ikke formen helt den samme da :p

Tror det har mye å si hva man forventer. Du forventer jo og er innstilt på overtid og da blir det kanskje ikke så tungt:)
Jeg fikk dagen etter termin sist, så de åtte dagene på overtid denne gangen var tung. Har aldri vært gravid så lenge :p

Syns også denne runden var tyngre enn de andre. Fikk jo så mange irriterende plager som jeg gjerne skulle vært for uten :)

Ja, og det er liksom ingenting å gjøre enn å bare vente og vente enda litt til :p
Jaa.... Husker jeg holdt på å bli litt gal. Mannen var på jobb og jeg gikk jo bare der og venta og venta:) Følte jeg levde i et slags vakuum, på en måte.. Om du skjønner hba jeg mener:P

Syns også denne runden var tyngre enn de andre. Fikk jo så mange irriterende plager som jeg gjerne skulle vært for uten :)
Synes bekkenet og urolige bein er det verste. Beina kan gjøre sånn at jeg nesten ikke får sove om natta, selv om jeg er helt peist.. Men er ikke hver natt da, heldigvis.

Jaa.... Husker jeg holdt på å bli litt gal. Mannen var på jobb og jeg gikk jo bare der og venta og venta:) Følte jeg levde i et slags vakuum, på en måte.. Om du skjønner hba jeg mener:p

Skjønner så absolutt hva du mener :( Man melder seg jo liksom litt ut, frister ikke så mye å springe på besøk eller på shopping :p

Synes bekkenet og urolige bein er det verste. Beina kan gjøre sånn at jeg nesten ikke får sove om natta, selv om jeg er helt peist.. Men er ikke hver natt da, heldigvis.

Har du prøvd noe for at det skal bli bedre med tanke på de urolige beina?

Bekkenet var ganske hemmende for meg også. Veldig slitsomt om natta for det krevde en del for å få skiftet stilling og i det hele tatt komme seg opp av senga. Og hvis jeg la meg på sofaen så var det akkurat som om noen nerver kom i klem når jeg skulle reise meg.
Det som er kjedelig er at bekkenplagene ikke forsvant med fødselen slik min tette nese gjorde :p Har mindre plager nå men fortsatt ikke bra.

Har du prøvd noe for at det skal bli bedre med tanke på de urolige beina?

Bekkenet var ganske hemmende for meg også. Veldig slitsomt om natta for det krevde en del for å få skiftet stilling og i det hele tatt komme seg opp av senga. Og hvis jeg la meg på sofaen så var det akkurat som om noen nerver kom i klem når jeg skulle reise meg.
Det som er kjedelig er at bekkenplagene ikke forsvant med fødselen slik min tette nese gjorde :p Har mindre plager nå men fortsatt ikke bra.
Men ikke ignorer bekkenet hvis det ikke blir bedre! Da kan du ha krav på behandling.

Jeg sliter med mitt bekken enda, seks år etter førstemann :-o
Men jeg slet jo mye da, som jeg skrev i går.

Back
Topp