Det er kjedelig å gå over da! Gikk 10 dager over med første. Det var 10 laaange dager altså!Jeg regner med å gå over termin slik jeg gjorde med eldste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjedelig å gå over da! Gikk 10 dager over med første. Det var 10 laaange dager altså!Jeg regner med å gå over termin slik jeg gjorde med eldste![]()
Det er kjedelig å gå over da! Gikk 10 dager over med første. Det var 10 laaange dager altså!
Var ganske bra form jeg og. Var halsbrannen på slutten, og urolige bein som var verst! Denne gangen har jeg visst fått alt jeg ikke fikk forrige gang, og sliter allerede med både halsbrann, bekken, tett nese, urolige bein, armer og bein som dovner bort, hodepine osv osvJeg gikk 13 dager over med eldste, syntes ikke det var så ille. Men jeg var i veldig fin form annet enn høyt bt frem til noen få dager før hu komDenne gangen er ikke formen helt den samme da
![]()
Allergimedisinene må jeg kamuflere i drikke, som hun får når hun må skylle munnen etter astmamedisinene
Håper det gir seg![]()
Var ganske bra form jeg og. Var halsbrannen på slutten, og urolige bein som var verst! Denne gangen har jeg visst fått alt jeg ikke fikk forrige gang, og sliter allerede med både halsbrann, bekken, tett nese, urolige bein, armer og bein som dovner bort, hodepine osv osver i uke 18, så dette kan bli spennende
![]()
Ja, jeg håper det! Kvalmen har i hvert fall gitt seg, og det er deilig da!Ikke sant, det er festlig damen de sier at 2. Trimester er det beste og bare jeg kom litt uti så stemte det bra
får jo håpe formen din kommer seg litt da
![]()
Ja, jeg håper det! Kvalmen har i hvert fall gitt seg, og det er deilig da!![]()
Ja, absolutt!Ja det hjelper mye!
Det er kjedelig å gå over da! Gikk 10 dager over med første. Det var 10 laaange dager altså!
Ja, ikke sant.. Man venter jo så fælt!!Syns også disse 8 dagene jeg gikk over denne gangen var lang. Følte jeg aldri kom til å få møte den babyen min![]()
Jeg gikk 13 dager over med eldste, syntes ikke det var så ille. Men jeg var i veldig fin form annet enn høyt bt frem til noen få dager før hu komDenne gangen er ikke formen helt den samme da
![]()
Ja, ikke sant.. Man venter jo så fælt!!
Var ganske bra form jeg og. Var halsbrannen på slutten, og urolige bein som var verst! Denne gangen har jeg visst fått alt jeg ikke fikk forrige gang, og sliter allerede med både halsbrann, bekken, tett nese, urolige bein, armer og bein som dovner bort, hodepine osv osver i uke 18, så dette kan bli spennende
![]()
Jaa.... Husker jeg holdt på å bli litt gal. Mannen var på jobb og jeg gikk jo bare der og venta og ventaJa, og det er liksom ingenting å gjøre enn å bare vente og vente enda litt til![]()
Synes bekkenet og urolige bein er det verste. Beina kan gjøre sånn at jeg nesten ikke får sove om natta, selv om jeg er helt peist.. Men er ikke hver natt da, heldigvis.Syns også denne runden var tyngre enn de andre. Fikk jo så mange irriterende plager som jeg gjerne skulle vært for uten![]()
Jaa.... Husker jeg holdt på å bli litt gal. Mannen var på jobb og jeg gikk jo bare der og venta og ventaFølte jeg levde i et slags vakuum, på en måte.. Om du skjønner hba jeg mener
![]()
Synes bekkenet og urolige bein er det verste. Beina kan gjøre sånn at jeg nesten ikke får sove om natta, selv om jeg er helt peist.. Men er ikke hver natt da, heldigvis.
Ja er en god dose medisiner om dagen :-oHeheIkke alltid så lett med de små og enda hun som må ta flere medisiner. Stakkars lille
![]()
Men ikke ignorer bekkenet hvis det ikke blir bedre! Da kan du ha krav på behandling.Har du prøvd noe for at det skal bli bedre med tanke på de urolige beina?
Bekkenet var ganske hemmende for meg også. Veldig slitsomt om natta for det krevde en del for å få skiftet stilling og i det hele tatt komme seg opp av senga. Og hvis jeg la meg på sofaen så var det akkurat som om noen nerver kom i klem når jeg skulle reise meg.
Det som er kjedelig er at bekkenplagene ikke forsvant med fødselen slik min tette nese gjordeHar mindre plager nå men fortsatt ikke bra.