Godt du oppdaget det før du satte den på daLa i tablett, lukket maskinen og tenkte "hva var det som lå der??", åpnet og så den.
La den i kjøleskapet og satte på maskinen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du oppdaget det før du satte den på daLa i tablett, lukket maskinen og tenkte "hva var det som lå der??", åpnet og så den.
Greier du det?81 innleggtil!
Idag må det jo ha blitt endel på deg?Bahh, bomma med en time, ny oppdatering er ikke NÅ, det er om en time.
Jaja, da skal jeg rekke å skravle enda mer![]()
Men det sa jeg for en uke sidn ogsåDu skal få en dag i mårra....![]()
Har du kuttet ut brus??Nå er jeg her![]()
Åh, ikke drukket brus idag og det kjennes.. Akkurat spist masse mat men har fortsatt vann i munnen! What to do??
Ikke i dag men før mnd er omme ja.Greier du det?
Ta med en pute davel!?Ja jeg gleder meg veldig! Skal bli godt med litt miljøforandring kjenner jeg. Men jeg ønsker meg mykere trebenker, for de er litt harde å sitte på hele dagen da![]()
Så bra!God kveld
Alt bra her! Du da?
Ååh...hællemåne liksomJordbær og ananas dyppet i smeltet sjokolade![]()
Men nå er du tilbake igjenBare lenge siden jeg var der sist![]()
Gjør sånt innimellom jeg og. Amming slutta jeg med for 5år sidenLa i tablett, lukket maskinen og tenkte "hva var det som lå der??", åpnet og så den.
Lagt deg allerede???
Sikkert lurt å lade batteriene![]()
Jobb i morgen?
Haha, hællemåne! Verdens søteste uttrykkÅåh...hællemåne liksomdet var sikkert dritvondt
![]()
Haha...dauer!Kan noen være så snill og fortelle ammetåken min at remuladen skal i kjøleskapet, ikke oppvaskmaskinen....
Ikke den beste dagen i mitt liv. Men det er noe man må gjennom når man har dyr.Å nei så trist :-(
Det gjorde vi også for 2.5 år siden..
Her er det sol og regn om hverandre.. Meldt veldig fint fremover da! Får sende litt godvær til deg og da, om regnet skulle fortsetteNå håper jeg at sommeren snart kommer!
Er lei av regn :-(
La i tablett, lukket maskinen og tenkte "hva var det som lå der??", åpnet og så den.
Hahahaha, ja den nysgjerrigheten![]()